נשיא להב רועי כהן. צילום: טל קירשנבאום
נשיא להב רועי כהן. צילום: טל קירשנבאום

"נהיה הפתעת הבחירות". תושב רעננה רועי כהן יתמודד לכנסת

יו"ר לשכת ארגוני העצמאים בישראל, רועי כהן, ירוץ בראשות מפלגה חדשה, "מפלגת העצמאים", בבחירות הקרובות. כהן בנאומו: "חברי הכנסת וממשלות ישראל הפקירו את העצמאים"

פורסם בתאריך: 3.1.19 10:08

תושב רעננה ויו"ר לה"ב (לשכת ארגוני העצמאים בישראל) רועי כהן, הודיע אתמול על הקמת מפלגה חדשה שתרוץ לכנסת בבחירות הקרובות. ההכרזה על הקמת המפלגה, "מפלגת העצמאים", התקיימה במסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב.

כהן, 41, הוא תושב רעננה טרי שכיהן ב-15 שנים האחרונות כחבר מועצת העיר חולון ובקדנציה האחרונה אף כיהן כסגן ראש עיר. כהן עו"ד במקצועו, ועומד בראשות ארגון לה"ב בארבע השנים האחרונות. בנאום ההכרזה שלו, הפנה אצבע מאשימה כלפי הממשלה והבירוקרטיה, איתה לדבריו צריכים להתמודד עצמאים ובעלי עסקים בכל יום, עד שחלקם מגיעים לקריסה כלכלית.

"אני מאשים את השיטה הזו כולה, שהפכה את העצמאי לחוליה החלשה ביותר בחברה בישראל", אמר כהן, "בישראל קרוב ל-50 אלף משפחות כל שנה סוגרות את העסק ומגיעות לחדלות פרעון. 50 אלף משפחות כל שנה צריכות לעבוד כעשור כדי לשקם את מצבן הכלכלי ולמי זה אכפת? לאף אחד. באיזו מדינה נורמלית בעולם אדם שקם בבוקר לעבודה ולובש שכפ"ץ נגד כל הרגולציה והבירוקרטיה, שמניע את הגלגלים שבכלכלה שלה, שעושה הכל כדי שהכלכלה תתחזק  והמדינה יורקת לו בפרצוף?"

כהן אמר בנאומו כי המפלגה תהיה הפתעת הבחירות: "לתקשורת אני אומר, היום נחשפת בפניכם התסיסה של השטח, הפעם אנחנו נהיה הפתעת הבחירות. ב-2006 היו אלה הגמלאים ב-2019 אלו יהיו העצמאים. חברות וחברים זה בהישג ידנו, חמישה מנדטים ואנו נעשה הכל על מנת להביא כמה שיותר מנדטים. 530 אלף משפחות הן מיליון וחצי תושבי מדינה שחיים כל חודש מחדש מהעסק, בני זוג וילדים".

 

אמיר פוירמן ונועה פוירמן, יו"ר להב רעננה ומחוז מרכז, בירכו על החלטת כהן להקים מפלגה: ״אנו מברכים את עו״ד רועי כהן נשיא להב על המהלך הנכון למען ציבור העצמאים במדינת ישראל. ציבור העצמאים ובעלי העסקים מהווים את הציר המרכזי של המשק במדינת ישראל כאשר עד היום היינו מקופחים והתייחסו אלינו כאל הפרה החולבת של המשק. אנחנו אלו שנושאים בנטל האמיתי והכבד על כתפינו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פחחחחחח….."הפתעת הבחירות" רועי כהן הוא בדיחה מהלכת. לא יקבל אפילו רבע מנדט

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר