מתחם העבודה המשותף של פתאל, אזה"ת רעננה
מתחם העבודה המשותף של פתאל, אזה"ת רעננה

רשת פתאל תפתח מתחם עבודה משותף באזור התעשייה ברעננה

רשת המלונות שכרה 4,000 מ"ר באזור התעשייה ותקים במקום מרחב עבודה משותף שישלב אלמנטים של מלונאות ומשרדים. המחיר הממוצע לעמדת עבודה: כ-2,000 שקלים לחודש

פורסם בתאריך: 6.1.19 17:37

רשת המלונות פתאל חתמה בשבוע שעבר על חוזה שכירות עם אקרו נדל"ן על שימוש עתידי בשטח של 4,000 מ"ר, בבניין אותו בונה חברת הנדל"ן בימים אלה ברחוב התדהר באזור התעשייה ברעננה. השטח שיושכר ישמש להקמה של מתחם עבודה משותף על ידי רשת המלונות, מתחם המיועד ליזמים, עסקים קטנים וסטארטאפים. העסקה בין חברת הנדלן לרשת פתאל, נחתמה בסיועו של רואי דינוביץ, ראש מינהלת העסקים ברעננה.

מתחם העבודה המשותף, שצפוי להיפתח ברבעון האחרון של שנת 2019, ייקרא "Working Rooms", ויציע לעסקים קטנים ויזמים אפשרויות השכרה שונות – החל מעמדת עבודה בחלל פתוח, עד למשרד סגור עם כמה עמדות עבודה. לפי פתאל, המחיר הממוצע לעמדת עבודה יעמוד על כ-2,000 שקלים לחודש.

בחברה מספרים כי מתחם העבודה יכלול גם אלמנטים מענף האירוח והמלונאות – ארוחות בוקר, "שירות חדרים" עד לעמדת העבודה, שירותי קונסיירז', מועדון בריאות, בר משקאות והטבות לאירוח ברשת המלונות עצמה לעובדים במתחם.

מתחם העבודה המשותף ברעננה יהיה המרכז השני מסוגו של חברת המלונות. המרכז הראשון שיכלול מתחם עבודה משותף, צפוי להיפתח בתל אביב בחודש אפריל הקרוב.

"רוב מתחמי העבודה המשותפים שלנו צפויים להיות קרובים למלונות של פתאל", אמר רון יריב, האחראי על הפרויקט ברשת המלונות, "אבל פה ראינו הזדמנות להכניס את הפרויקט, אמנם לא לצד מלון, אבל עם שירותים מהתחום ואלמנטים שנמצאים ברשת עצמה. אם הפרויקט יצליח בארץ, נוציא אותו גם לחו"ל במודל דומה"

ראש העיר, חיים ברוידא, בירך את רשת 'פתאל' על בחירתה ברעננה: "אני בטוח כי השילוב בין אופי האוכלוסייה האיכותית בעיר לבין מתחם חדשני ברמה גבוהה יביא להגברת שיתוף הפעולה והצלחה של שני הצדדים. החזון שלי הוא לעודד צמיחה של עסקים קטנים בעיר, לחזק את הכלכלה המקומית ולספק לה תשתיות ראויות. אני משוכנע שהמתחם החדשני יסייע לקידום העסקים בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר