מתחם טיפוס. באדיבות סלע נדל"ן
מתחם טיפוס. באדיבות סלע נדל"ן

קירות טיפוס ומתקני נינג'ה: מתחם אקסטרים חדש ייפתח ברעננה

ספורט האקסטרים מגיע לרעננה: מתחם ענק של קירות טיפוס ומתקני נינג'ה המשתרע על 800 מ"ר, ייפתח בעיר בשיתוף עם מנהלת איזור התעשייה

פורסם בתאריך: 7.1.19 13:29

מתחם אקסטרים גדול ייפתח באיזור התעשייה ברעננה. בשבוע שעבר נחתמה עסקת שכירות בין חברת "סלע נדל"ן" לבין מועדון הטיפוס "V-קינגים", במסגרתה ייפתח בקיץ הקרוב מתחם טיפוס ומתקני אקסטרים במרכז 'סלע נדל"ן' (לשעבר מרכז טאיה), הממוקם ברחוב התעשייה באזור התעשייה רעננה. העסקה נחתמה בסיוע מנהלת העסקים ברעננה, בראשותו של רואי דינוביץ.

המתחם, שיתפרש על כ-800 מ"ר ובכך יהיה למרכז הטיפוס הגדול בשרון, יכלול קירות טיפוס ושלל מתקני נינג'ה (בהשראת תכנית הטלוויזיה הפופולרית "נינג'ה ישראל") אשר יוחלפו על בסיס שבועי. במתחם יהיה קיר טיפוס מקצועי ברמה בינלאומית וקירות טיפוס נוספים המתאימים לכל הגילאים והרמות. בנוסף יכלול המקום מזנון, מקלחות ומתקני אימון משלימים.

מרכז טאיה. באדיבות סלע נדל"ן

מרכז סלע נדל"ן ברעננה (לשעבר טאיה). באדיבות סלע נדל"ן

"מיקום מתחם הפעילות באזור התעשייה ברעננה, נבחר בקפידה בשל הגישה הטובה, מיקום המתחם, כמות החניות, ונגישותו הרבה לכל סוגי הקהלים", אמר בעל מועדון הטיפוס עוז סקופ, מחלוצי הטיפוס בישראל, "זאת לאחר חיפוש ממושך של 3 שנים ובליווי ותמיכת מנהלת העסקים של רעננה".

"המקום עומד להוות מרכז משיכה ובילוי לכלל תושבי רעננה והסביבה", אמרו בחברת סלע נדל"ן, "בשל מיוחדותו החווייתית והספורטיבית וינגיש את עולם הטיפוס המתפתח בישראל".

גם ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, בירך על העסקה: "אני מברך על פתיחת המתחם החדש בעיר, המצטרף לשלל עסקים ומוקדי בילוי ממגוון תחומים הפועלים בעיר לרווחת התושבים. כעיר המעודדת פעילות גופנית על כל סוגיה, אני שמח על הרחבת האפשרויות במתחם חדש ומיוחד שיספק חוויית בילוי מהנה וספורטיבית לכל הגילאים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר