רחוב אחוזה צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה צילום עזרא לוי

העירייה מאשימה: גורמים שונים בעיר מטעים את התושבים

ברוידא: "האם מישהו מתושבי העיר שמע התבטאות מראש העירייה בילסקי בנושא הנת"צ? מישהו ראה תוכניות? אשמח לפגוש בו"

פורסם בתאריך: 21.6.17 15:28

בעקבות ההפגנה שהתקיימה אתמול (שלישי) בערב מול בניין העירייה, נגד פרויקט הנת"צ ברחוב אחוזה, הוציאה העירייה הודעה בה תקפה גורמים שונים בעיר שלטענתה מפיצים לתושבי העיר מידע שגוי ומטעים את הציבור.

בהודעת העירייה נכתב כי: "הפרויקט  נועד לחבר את רעננה וערי השרון לתל אביב וגוש דן ותושבי העיר ייהנו מתחבורה ציבורית מהירה, זמינה ויעילה. במסגרת הפרויקט ישודרג רחוב אחוזה, כולל מדרכות חדשות, ריהוט רחוב מודרני, תאורה מתקדמת ועוד, דבר שיחזק את מעמדו של הרחוב כמרכז העסקים והמסחר הראשי של רעננה. העבודות יתבצעו תוך שמירה על צביון רחוב אחוזה ושמירה על המרקם ההיסטורי של מרכז העיר. בנוסף, תיסלל מערכת שבילי אופניים לרווחת התושבים. לצערנו, גורמים שונים בעיר, שאינם מונעים מטובת הציבור, מפיצים מידע שגוי ומטעה לציבור ולבעלי עסקים. מן הראוי הוא שיוזמי ההפגנה ילמדו על הפרויקט וימנעו מלהפיץ מידע שגוי או הנחות שאינן נתמכות במציאות. עיריית רעננה פועלת בשקיפות מלאה ומשתפת את התושבים במגוון דרכים במידע אודות הפרויקט, כולל כתבות נרחבות באמצעי המדיה, חלוקת עלונים לבעלי העסקים בעיר, מידע פתוח לציבור באתר האינטרנט העירוני ובעמוד הפייסבוק העירוני.  כמו כן, העמידה העירייה לרשות בעלי העסקים איש קשר ייעודי במנהלת העסקים, אשר זמין בכל עת לענות על כל שאלה.

חיים ברוידא

בתגובה לדברים אלו אמר חיים ברוידא, הדורש מראש העירייה שקיפות מלאה לתוכנית הנת"צ: "ההיסטוריה ברעננה ממחזרת וחוזרת על עצמה. כחודש לפני בחירות 2013, בנתיב התחבורה הציבורית באחוזה שיזם ראש העירייה דאז נחום חופרי, האשים דובר עיריית רעננה את מטה בילסקי שאצל פעיליו, המטרה מקדשת את האמצעים. חופרי בזמנו הגיב להאשמות: 'פרויקט ה BRT של משרד התחבורה כבר יצא לדרך. הקו הורוד יופעל מסוף 2016. אנו צופים לו עתיד ורוד והשפעה לטובה על החיים והמסחר במרכז העיר. חבל שפעילי בילסקי פוגעים בו'. על כך הגיב דוברו של המתמודד בילסקי יעוז סבר, אז מתנדב במטה הבחירות שלאחר הבחירות נבחר במכרז לדובר עיריית רעננה: 'צר לנו שנושא כאוב כמו ה BRT שהולך לגרום נזק משמעותי לעיר רעננה על פי מתכונתו הנוכחית, הפך לנושא פוליטי. בלי קשר, חבורת הפעילים נגד ה BRT מפגינים אזרחות טובה ומרשימה שיש לשבח'".

ברוידא הוסיף: "מצאו אם קיימים הבדלים בין המסרים של 2013 בעידן חופרי למסרים של 2017 בעידן בילסקי. באשר לשקיפות עליה מתגאה עיריית רעננה – האם מישהו מתושבי העיר שמע התבטאות מראש העירייה בילסקי בנושא? מישהו ראה תוכניות? מישהו שמע גורם רשמי מסביר את העתיד לקרות? מישהו יודע כמה פניות לרחובות מאחוזה יחסמו? כמה חניות למכוניות יבוטלו? היכן יעבור שביל האופניים? וכמה עצים יעקרו? אשמח לפגוש בו".

הפגנה נגד הנת"צ. צילום: מירב זיגלמן

הפגנה נגד הנת"צ. צילום: מירב זיגלמן

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר