סמיון פילקו, באדיבות המשפחה
סמיון פילקו, באדיבות המשפחה

עבר תאונה, התלונן, נותח בבית חולים והופתע לגלות שבמשטרה אין תיעוד למקרה

סמיון פילקו, תושב רעננה, רכב על אופניו ברחוב בורוכוב כשנפגע מרכב. הוא הגיש תלונה במשטרה וכשהחלים מהניתוח שעבר ניגש לתחנת המשטרה לקבל פרטים אך הופתע לגלות שאין תיעוד לתאונה

פורסם בתאריך: 10.1.19 10:41

בסוף חודש נובמבר, בשעת צהריים, רכב תושב העיר סמיון פילקו, 72, על אופניו לאורך רחוב בורוכוב. לדבריו, רכב שיצא מהחנייה פגע בו, וגרם לו ליפול מאופניו ולהיפצע. סמיון מספר שלמקום הגיעו כוחות שיטור. כמו כן הגיעו צוותי רפואה שפינו אותו לבית החולים, ומספר ימים לאחר התאונה עבר סמיון ניתוח החלפת מפרק בכתף.

סמיון הגיש מיד לאחר התאונה תלונה בתחנת המשטרה בכפר סבא, שם נאמר לו כי יחקרו את האירוע. השבוע, ביום שלישי, הגיע סמיון עם בתו לאותה תחנת משטרה בכדי לקבל פרטים על התאונה לצרכי תביעת הביטוח, אך נתקל בהפתעה – במשטרה לא מצאו זכר להתרחשות התאונה. לדבריו נאמר לו שלא נפתחה בכלל חקירה בנושא למרות הגשת התלונה.

משטרת כפר סבא. צילום ניר קידר

"אם היה במקום כוח ביטחון, כוחות רפואה, אז היה צריך להיות מידע על התאונה אצל המשטרה", אמרה בתו של סמיון, לובה, לצומת השרון, "מי נהג ברכב שפגע? מהם פרטי הרכב? שמות העדים לתאונה. אין במשטרה כלום. גם אחרי שהגשנו תלונה, לא חקרו את הנושא? הרי ברגע שיש תאונת דרכים מד"א מיידעים מיד את המשטרה. אבא שלי הגיש תלונה לפני חודש וחצי. לא פתחו בחקירה אפילו. לא מצאו עדות לתאונה בארכיון שלהם חוץ מהתלונה שהוא הגיש. רק אתמול, אחרי שהגענו לתחנת המשטרה והבענו כעס על ההתנהלות של החקירה שנעשית בעצלתיים, פתאום הם התחילו לחקור, בדקו פרטים".

בסמוך לזירת התאונה נמצאת "מספרת אלכס". ליאנה, עובדת במספרה, מחזקת את טענותיה של לובה. "עבדתי במספרה בזמן התאונה", סיפרה ליאנה לצומת השרון, "ראיתי שיש התקהלות בחוץ. ורצתי לראות מה קרה. ראינו שהייתה תאונה ואז מישהו התקשר מהטלפון של המספרה למד"א. אבל מאז אף אחד לא התקשר אלינו לברר פרטים או לחקור, עד אתמול. רק אתמול המשטרה יצרה איתנו קשר לראשונה".

בשל היעדר הפרטים על התאונה כמו זהות הפוגע ופרטי הרכב הפוגע, בתו של סמיון פונה לעזרת הציבור. "אם מישהו היה עד לתאונה שהתרחשה ב-29 בנובמבר בשעה 14:20, בה נפגע רוכב אופניים מרכב ברחוב בורוכוב 8, אבקש לפנות אליי אישית בטלפון 0544-221819"

תגובת המשטרה תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר