ה-Hubanana ברעננה. צילום: דוברות העירייה
ה-Hubanana ברעננה. צילום: דוברות העירייה

אתם מצביעים ומשפיעים: חממת הסטארטאפים של רעננה זקוקה לקול שלכם

ה-Hubanana, חממת היזמים של רעננה ששימשה כבית למאות סטרטאפים בחמש השנים האחרונות, מועמדת השנה לפרס ה-GeekAwards היוקרתי מול חברות ענק. מי יקבע אם הם יזכו? רק אתם. כנסו, הצביעו והשפיעו

פורסם בתאריך: 9.1.19 18:33

ה-Hubanana, שמשמשת בחמשת השנים האחרונות כחממה ליזמים ולסטארטאפים ברעננה, מועמדת השנה בפעם הרביעית ברציפות, לפרס היוקרתי ביותר בתעשיית הסטארטאפ, ה-"GeekAwards" של אתר גיקטיים.

החממה, ששימשה כבית למאות סטארטאפים מזמן שהוקמה, מועמדת גם השנה בקטגוריית ה-"מאיץ" (קטגוריה בה מתחרים אלה המטפחים יזמים וסטארטאפים), מול מתחרים כמו חברת המחשבים הענקית IBM ופרויקט המאיץ EISP, של יוצאי יחידת המודיעין 8200. בשנה שעברה לדוגמא, התמודדה Hubanana מול ענקית מתחמי העבודה "WeWork".

"מה שמייחד את Hubanana, שנמצאת תחת ניהולו של גילי ביסה, זה שאנחנו מייצרים בית עם הרגשה ביתית לסטארטאפים", אומר רואי דינוביץ, ראש מינהלת העסקים ברעננה. "מה זה אומר? מדברים קטנים כמו מתנות לחגים, הרצאות, ארטיקים בימים חמים ומרק בימים קרים, עד לתנאים אופטימליים להצלחת סטארטאפ – אינטרנט, עמדת עבודה משלהם, ארבעים מנטורים שנותנים להם שירות החל ממנהל שיווק ועד למנהל חשבונות. בתמורה אנחנו גובים 250 שקלים מאדם, ומסובסדים ברובנו על ידי עיריית רעננה ועל ידי שיתופי פעולה עם יזמים".

היזמים בHubanana באחת ההרצאות במקום. קרדיט: דוברות העירייה

ואם סטארטאפ מצליח, אתם לא לוקחים אחוזים? מניות מהחברה?

"לא, ואנחנו גם לא רוצים כלום. אנחנו באנו לבנות קהילה. כשהתחלנו את המיזם, היו 170 סטארטאפים ברעננה. חמש שנים לאחר הקמת המיזם, קיימים בעיר כ-700 סטארטאפים. אנחנו מציעים לחבר'ה ברמה של "קמתי בבוקר, יש לי רעיון" מקום לפעול. לא מחכים שהחברה שלהם תגדל או תתחיל לגייס כספים כדי לתת להם בית. מהרגע הראשון של רעיון, אנחנו נותנים להם מעטפת".

מה חשיבות פרס "GeekAwards"?

"זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו מועמדים. בשנה שעברה התחרנו מול חברת WeWork העולמית. זה מדהים שהחממה של רעננה מתחרה מול חברות ענק. הפרס הזה הוא בעל חשיבות עצומה בתחום הסטארטאפ והיזמות. זכייה בפרס הזאת תביא המון כבוד לעיר והמון כבוד למרכז ה-Hubanana".

מי שיקבע את הזוכים בתחרות לצד החלטת השופטים, יהיה קהל המצביעים, אתם. כדי להצביע לחממה הרעננית בתחרות הסטארטאפ, לחצו כאן, ותבחרו את ה-Hubanana בקטגוריית ה"מאיץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר