הכלבה בתיה וגוריה, קרדיט: דוברות רעננה
הכלבה בתיה וגוריה, קרדיט: דוברות רעננה

אחרי שנה של מאמצים: נלכדה כלבת הבר של כפר בתיה עם שני גורים (וידאו)

אחרי שנה בה ניסתה המחלקה הווטרינרית ללכוד את כלבת הבר שהסתובבה באזור הפארק וכפר בתיה, נמצאה הכלבה לצד גוריה במחילת שועלים בעומק כמה מטרים. עכשיו מחפשים לה ולגורים בית. צפו בפקח בודק את המחילה

פורסם בתאריך: 10.1.19 13:10

כלבת הבר ששוטטה בשנה האחרונה באזור כפר בתיה ופארק רעננה, מוכרת היטב לתושבי סביבת הפארק. דיווחים רבים על הכלבה הועברו למחלקה הווטרינרית, שניסתה פעמים רבות לאתר וללכוד אותה, אך המאצים לא צלחו עד לפני שבוע.

"זאת כלבה שאנחנו מקבלים עליה כבר תלונות שנה שלמה", מספר רוני ווילדר, הוטרינר העירוני, "למיטב ידיעתנו, הכלבה חולצה בעבר מאתר בנייה בראש העין ואז הגיעה לפנסיון באזור השרון. לפני כשנה, היא ברחה מהפנסיון ואז הגיעה לאזור המיוער שנמצא במתחם כפר בתיה, על יד הפארק. תושבים כל פעם התקרבו אליה ולא הצליחו לתפוס אותה. הכלבה הייתה בורחת בכל פעם, והיינו מגיעים למקום, מבצעים סריקות ולא מוצאים אותה".

אז איך הצלחתם לתפוס אותה בסוף?

"הפקח של המחלקה הוטרינרית, יואב מילר, קיבל דיווח שראו את הכלבה עם הגורים שלה באזור והגיע למקום. הוא הצליח לאתר אותה וראה שהיא התבצרה עם הגורים בתוך מחילת שועלים עמוקה מאוד באזור המיוער, שעומקה כמה מטרים. בעזרת הצוות הלוגיסטי של כפר בתיה, האזור גודר והוצבו מלכודות לכידה עם אוכל, וכך חילצנו את הכלבים".

מה הליך הטיפול בכלבה עכשיו?

"זאת כלבת בר לכל דבר, כעת צריך לביית אותה. אנחנו מחפשים אנשים שיגיעו לאמץ את הכלבה ואת הגורים. הם צריכים להיות אצלנו בסך הכל חודש ימים, כדי לעבור תהליך של ביות וחיסונים ולוודא שהם בריאים. הם נמצאים אצלנו כבר שבוע וחצי אז צריך לחכות עוד שבועיים וחצי עד שנוודא שהכל תקין איתם. מי שרוצה לאמץ אחד מהגורים או את האמא יכול לפנות למחלקה הוטרינרית או לכלביה העירונית".

יש לכלבה שם?

"בתיה. על שם המקום בו מצאו אותה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר