משרדי חברת אמדוקס בצומת רעננה
משרדי חברת אמדוקס בצומת רעננה

330 מיליון שקלים: אלקטרה תקים את קמפוס אמדוקס ברעננה

הקמפוס יכלול ארבעה מבני משרדים, שטחי פיתוח ושלוש קומות תת קרקעיות. שי לוי, מנכ"ל אמדוקס ישראל: "אנו שמחים לאשר כי חזון הקמפוס החדש של אמדוקס בישראל מתקדם לקראת השלב הביצועי"

פורסם בתאריך: 15.1.19 17:06

חברת אלקטרה הודיעה ביום ראשון האחרון כי היא החברה הקבלנית שתקים ברעננה את הקמפוס של חברת התוכנה "אמדוקס", בצפון אזור התעשייה ברעננה, בצמוד לקמפוס חברת "SAP". על הקרקע בה ייבנה קמפוס "אמדוקס" העתידי, בנתה עד לפני שנה חברת "טבע" את הקמפוס שלה, אך עבודות הבניה מטעם חברת "טבע" הופסקו, והקרקע נמכרה לחברת "אמדוקס", ככל הנראה עקב המשבר הפיננסי אליו נקלעה חברת "טבע".

הקמת קמפוס "אמדוקס" צפוי לעלות לחברה כ-330 מיליון שקלים, והוא צפוי להכיל ארבעה מבני משרדים, שטחי פיתוח ושלוש קומות תת קרקעיות. כיום, חברת "אמדוקס" ממוקמת בשכירות בקומפלקס בניינים בצומת רעננה דרום. בניית הקמפוס החדש צפויה לקחת כשלוש שנים.

שי לוי, מנכ"ל אמדוקס ישראל: "אנו שמחים לאשר כי חזון הקמפוס החדש של אמדוקס בישראל מתקדם לקראת השלב הביצועי. במהלך החודשים האחרונים גיבשנו תכנית אדריכלית וכעת אנו שמחים להשלים שלב חשוב נוסף עם בחירתה של אלקטרה בנייה כקבלן המבצע. הקמפוס החדש, שבנייתו צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים, יספק סביבת עבודה מתקדמת ומיטבית לעובדינו ויתמוך בצמיחתה העתידית של החברה".

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה: "אלקטרה גאה בבחירה בה להוביל את פרויקט הקמת המתחם, ומודה על הבעת האמון. הזכייה בפרויקט חשוב זה מאפשרת לנו לעבוד בשיתוף פעולה עם גוף גדול כמו אמדוקס, ולתרום מניסיונה ויכולותיה המקצועיות של הקבוצה בכל התחומים הנדרשים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר