עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

עיריית רעננה מעוניינת לתת לכם 20 אלף שקלים תמורת רעיון

"נעים להקים": יוזמה חדשה של מחלקת הקיימות בעירייה, מציעה מענקים של עד עשרים אלף שקלים לחמישה פרויקטים נבחרים של תושבים בתחומי קיימות, סביבה וקהילה. יש לכם רעיון? כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 16.1.19 18:40

מחלקת הקיימות בעיריית רעננה בתמיכה של המשרד להגנת הסביבה, פצחה ביוזמה חדשה למען קידום ופיתוח הסביבה והקהילתיות בעיר: פרויקט "נעים להקים". במסגרת הפרויקט, תציע המחלקה חמישה מענקים עד לגובה של 20 אלף שקלים בכל מענק, לחמישה פרויקטים שיציעו תושבים או קבוצות קהילתיות בעיר בתחומי סביבה, קהילה או קיימות.

"הרעיונות שאנחנו מחפשים הם סביבתיים וקהילתיים שמייצרים איזשהו שינוי במרחב העירוני שלנו", אומרת קרן לביא מזרחי, מנהלת מחלקת קיימות בעיריית רעננה, "למשל, לייצר איזשהו מקום של התכנסות שבו התושבים יכולים לדון בנושאים כמו גינה קהילתית, או הקמת שוק יד שנייה קבוע, או כל מיני פרויקטים של שיתוף בחפצים וצרכנות נבונה, חממה שיתופית, פרויקטים בין דוריים, ועוד רעיונות בתחומים הללו. באמצעות הפרויקטים האלה יותר תושבים ייחשפו לערכים סביבתיים שאנחנו מחפשים להטמיע בהם. הרעיון בפרויקט הוא לתת את הכוח לתושבים לפעול במרחב שלהם. אנחנו נוכחנו לדעת שבעקבות הקמתן של שבע גינות קהילתיות ברעננה בשלוש השנים האחרונות, תושבים מחפשים את זה. יש כאן הזדמנות אדירה של תושבים לקחת אחריות על הסביבה שלהם ולייצר קהילה סביב יוזמה. אני שמחה לומר שכבר שמונה יוזמות הוגשו במסגרת הפרויקט"

תושבים המעוניינים להגיש מועמדות, יכולים לעשות זאת עד ה-21 בינואר, כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר