חיים ברוידא עם איילה בר (בשחור)
חיים ברוידא עם איילה בר (בשחור)

עיריית רעננה ביקשה ממשרד הפנים לאשר את העסקתה בשכר של איילה בר

הדיון יתקיים בוועדת השירות למינוי קרובי משפחה, מאחר ובר, המיועדת להיות עוזרת ראש העיר, היא גיסתו של חיים ברוידא. כרגע מכהנת בר בתפקיד בהתנדבות

פורסם בתאריך: 23.1.19 18:56

עיריית רעננה הגישה בקשה למשרד הפנים, לקיום דיון בועדת השירות למינוי קרובי משפחה במטרה לאשר את מינויה של איילה בר, גיסתו של ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, לעוזרת אישית לברוידא בשכר. הדיון בועדה צפוי להתקיים בשבועות הקרובים.

הבקשה לדון במינוי בשכר של בר, שכיהנה עד כה בתפקיד בהתנדבות, היא חלק מדרישות משרד הפנים הנוגעות להעסקת קרובי משפחה. למרות שמשרת עוזרת אישית של ראש עיר היא משרת אמון (משרה שלא דורשת מכרז ציבורי), לא ניתן למנות אליה קרוב משפחה ללא אישור ועדת השירות למינוי קרובי משפחה של משרד הפנים. ע"פ חוזר מנכ"ל משרד הפנים בנושא העסקת קרובי משפחה, הוראות החוק הקובעות איסור על העסקת קרובי משפחה ללא אישור הועדה, נועדו למנוע פגיעה בסדרי מנהל תקינים ובעקרונות השוויון בשל העדפתם של קרובי משפחה של בכירי הרשות המקומית.

כזכור, איילה בר גם כיהנה כראש מטה הבחירות של ברוידא, ומאחוריה ניסיון בפוליטיקה המקומית כחברת מועצה ברעננה ויו"ר ועדות שונות בשנות ה-90 ובתחילת שנות האלפיים, וניסיון בפוליטיקה הארצית, כשעבדה כיועצת תקשורת לאביגדור ליברמן, לימור לבנת ואף לראש הממשלה בנימין נתניהו.

מטעם איילה בר נמסר: "איילה בר איננה מועסקת כיום בעיריית רעננה ומסייעת ביום יום כיועצת בהתנדבות לראש העיר חיים ברוידא. אילה בר נשואה לאחיו של ראש העיר ומלווה אותו לאורך שנים רבות במסלול הפוליטי בנאמנות ולויאליות ואף שימשה כראש מטהו בבחירות. בימים אלה פנתה עיריית רעננה בבקשה לאישור מינויה של איילה בר כעוזרת אישית לראש העיר, על בסיס מישרת אמון לה זכאי ראש העיר על פי חוק. לבקשה צורפו כלל האישורים הנדרשים להוכחת ניסיונה הרב של אילה בר בתחום המוניציפלי הניהולי והמנהלי במסגרת תפקידה בעבר, גם כסגנית ראש עיריית רעננה בתקופת זאב בילסקי יו"ר של ועדות עירוניות וכן בתפקידים בכירים כיועצת תקשורת במשרדי הממשלה השונים לרבות ראש הממשלה בנימין נתניהו. איילה בר מביאה עימה ניסיון רב, ידע וכישורים שהם הבסיס למישרת האמון לראש העיר ולא מנסיבות של קשר משפחתי. העירייה ממתינה לאישור משרד הפנים ובכפוף לו תמונה איילה בר לתפקיד"


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רות שפירא, רעננה

    מאד מצער לקרא שברוידא רוצה להעסיק את גיסתו בשכר. הוא מדרדר את רעננה לרמה של אותן עיירות מושחתות בהן הנפוטיזם מקובל. זה לא הכיוון שקוויתינשרעננה תלך בו.

  2. אזרח אובייקטיבי

    ניסיונה הרב של אילה בר בתחום בו היא מבקשת לעסוק מוכיח שהקשר המשפחתי אינו כיסוי שווא. להיפך, יש הצדקה דווקא לקשר אישי במשרת אמון לאור ההצדקה האובייקטיבית מטעמי מקצוענות וניסיון בתחום הספציפי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר