בני גנץ (צילום אלי כץ), איתן גינזבורג
בני גנץ (צילום אלי כץ), איתן גינזבורג

מו"מ בין גינזבורג למפלגתו של גנץ על השתלבותו ברשימה לכנסת

שי אבן, שניהל את הקמפיין של גינזבורג בבחירות המקומיות, מנהל את מטה הקמפיין של מפלגת חוסן לישראל, שמסרה בתגובה: "מגיעות בקשות רבות לאישור שמות, עדיין לא סוכם דבר עם אף מועמד ובחלק מהמיקרים מדובר בשמועות"

פורסם בתאריך: 23.1.19 10:58

סגן ראש עיריית רעננה, איתן גינזבורג, נמצא במגעים מתקדמים עם מפלגתו של בני גנץ, "חוסן לישראל", בעניין השתלבות ברשימת המפלגה שתרוץ לכנסת בבחירות הקרובות. גינזבורג, שכיום מכהן כסגן ראש עיריית רעננה בשכר וכראש אגף תרבות, פנאי וצעירים, צפוי להשתלב במקום ריאלי ברשימה. לשאלה מה נחשב כמקום ריאלי ברשימה ענה גורם מקורב לגינזבורג כי מדובר בעשרים המקומות הראשונים.

המגעים בין גינזבורג למפלגתו של בני גנץ הם לא מקריים. שי אבן, שעבד כמנהל הקמפיין של גינזבורג במסע הבחירות שלו לראשות העיר, מנהל כיום את מטה הקמפיין של בני גנץ. "אני יודע שהקשר בין איתן לבין מפלגתו של גנץ הוא לא מקרי", אמר מקורב לגינזבורג, "מלבד שי אבן, גם איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ', אנשי יחסי הציבור שעובדים עם גנץ, הם חברים של איתן".

ראוי לציין כי בבבחירות המקומיות קיבל גינזבורג את תמיכת מפלגת העבודה ואף קיבל מהמפלגה סיוע כספי במימון הקמפיין. במפלגת העבודה סירבו להתייחס לידיעה.

את תגובתו של איתן גינזבורג לא היה ניתן להשיג.

ממפלגת חוסן לישראל נמסר: "״חוסן לישראל בראשות בני גנץ תציג רשימה הכוללת אישים מכל גווני הקשת החברתית, ימין ושמאל, פריפריה ומרכז, דתות ועדות שונות. היות ובכל כמה שעות מגיעות בקשות לאישור שמות, אנו מעדכנים שלא סוכם דבר עם אף מועמד ובחלק מהמקרים מדובר בשמועות שווא מופרכות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן מ

    האדון התמודד לרשות עירנו ולמועצת העיר לקדנציה הנוכחית, וביקש את אמון התושבים, ואף זכה באמונם של לפחות חלק לא מבוטל מהתושבים שלכאורה האמינו לו ובו, ונתנו לו את אמונם וקולם בקלפי.

    וראו זה פלא – כמו מורו ורבו נטשני זאביק הסדרתי, כך גם תלמידנו המהולל נוטש לפוליטיקה הארצית ב"דרכי אבות", וזאת לאחר תקופה קצרה ביותר שלא זכה בכתר המלכות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר