משאית שנבדקה במסגרת מבצע האכיפה. צילום דוברות עיריית רעננה
משאית שנבדקה במסגרת מבצע האכיפה. צילום דוברות עיריית רעננה

בשר ומזון שלא עמדו בתקן הוחרמו והושמדו ברעננה

מחלקת האכיפה העירונית והמחלקה הוטרינרית קיימו מבצע נרחב, בו נבדקו עשרות כלי רכב המובילים מזון ובשר לבתי עסק ברעננה. התוצאות: חלק מהרכבים נתפסו כשהם מובילים בשר בתנאים לקויים או מזון שלא אושר על ידי משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 23.1.19 13:54

עיריית רעננה קיימה מבצע אכיפה תברואתי אתמול בו הוחרם והושמד בשר ומזון שלא עומד בתו התקן של משרד הבריאות, שהיה בדרך לבתי עסק ומסעדות ברעננה. במהלך המבצע, שהתקיים בפעילות משותפת של המחלקה הווטרינרית, השיטור העירוני ומחלקת האכיפה. במהלך המבצע הוקמו 3 מחסומים בכניסות לעיר – מחסום אחד באזור התעשייה, השני ברחוב ויצמן והשלישי ברחוב ירושלים, כשבכל מחסום פעלו צוותי שיטור בליווי רופאים ווטרינריים לאיתור בשר מוברח ומזון לא ראוי.

במבצע נבדקו עשרות כלי רכב אשר הובילו מזון לעיר, ואותרו ועוכבו ספקים אשר הובילו בשר מוברח ולא חוקי, קיימו הובלת מזון באופן לא חוקי וללא רישיון, או נהגו ברכבים שלא עומדים בתקני הובלת מזון. אחד הנהגים אף נתפס נוהג בשלילת רישיון. עשרה קילוגרמים של מזון שנמצא לא ראוי הושמדו, והחשודים נלקחו למחלקה הווטרינרית לצורך חקירה והמשך בירור.

"הפעילות היא פעילות חדשה שנבצע מדי פעם בשיתוף פעולה עם השיטור העירוני", אמר רוני ווילדר, הוטרינר העירוני, לצומת השרון, "מטרת הפעילות היא למצוא מזון שמשווק בניגוד לחוק. מבחינתי זו דאגה לבריאות התושבים. מצאנו ספקים שחילקו מזון בניגוד לחוק. הספקים הועברו לטיפול המחלקה הוטרינרית, ואנחנו שוקלים להגיש נגדם צווים משפטיים"

בעירייה מוסרים כי המבצע הינו סנונית ראשונה מפעולות האכיפה אשר יבוצעו בעיר, על מנת לוודא כי המזון אשר מגיע לבתי העסק בעיר הינו ראוי ומובל בתנאי תברואה נאותים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר