הדמייה של בית הספר בנווה זמר. צילום: ליואי דבוריינסקי אדריכלים בע"מ
הדמייה של בית הספר בנווה זמר. צילום: ליואי דבוריינסקי אדריכלים בע"מ

למרות מחאת ההורים: בית הספר בנווה זמר ייפתח באיחור

ראש העירייה חיים ברוידא אמר לתושבים שלמרות המאמצים לא תתאפשר הפתיחה בספטמבר, אבל הבטיח שהעירייה תמשיך לעשות מאמצים להקדים את הפתיחה. ההורים העלו גם את בעיות העומס והבטיחות בבית הספר יחדיו

פורסם בתאריך: 29.1.19 11:14

בפגישה שנערכה אתמול בין נציגי וועד השכונה של נווה זמר לראש עיריית רעננה חיים ברוידא וגורמים בכירים בעירייה – המנכ"ל אריאל הילדסהיימר, ראש אגף חינוך נורית דנינו ומהנדס העיר פרץ אוסנברג, נמסר לתושבים כי למרות מחאתם, בית הספר היסודי בנווה זמר אכן ייפתח רק בחודש דצמבר, ולא בחודש ספטמבר כמתוכנן. זאת למרות שנחשף בצומת השרון בתחילת החודש, כי בבית הספר "יחדיו" בו לומדים גם ילדי שכונת נווה זמר וגם ילדי שכונת קריית שרת, קיימים מחדלים בטיחותיים, בין השאר מקלט המיועד ל-360 ילדים כשצפויים להתחיל את שנת הלימודים הקרובה מעל 500 ילדים בבית הספר.

בפגישה אמר ברוידא שהעירייה עשתה ועושה מאמצים להקדים את פתיחת בית הספר אבל זה לא יתאפשר. בית הספר, אבל היא פשוט לא מתאפשרת. כמו כן אמר שהעיכובים בבנייה כלל לא התרחשו בזמן הקדנציה שלו. ברוידא אמר בפגישה כי העירייה תעשה את מירב המאמצים לסיים את הבנייה מוקדם והם עוד "עלולים להפתיע אותם".

כשהתושבים בפגישה טענו כי בית הספר "יחדיו" לא מסוגל להכיל כמות כל כך רבה של תלמידים, במיוחד עקב התפוסה הנמוכה במקלט, הם נענו על ידי הקב"ט העירוני משה פישמן, כי יימצאו פתרונות מתאימים לכך, אך התושבים מספרים כי לא פורט בפניהם פתרון לעומס במקלט.

התושבים מספרים כי אמנם הגיעו לפגישה עם מעט ציפיות, אך יצאו מאוכזבים כששמעו שפתיחת בית הספר במועד המתוכנן, ספטמבר, הפכה לאופציה בלתי אפשרית. "שכונת נווה זמר הובטחה כשכונת הדגל של רעננה", אמר אחד מתושבי השכונה שילדיו לומדים בבית הספר "יחדיו", "השכונה עזובה ומוזנחת על ידי העירייה מיום הקמתה. השיא הוא הקמת בית הספר בדצמבר 2019 במקום בספטמבר, למרות ההבטחות החוזרות והנשנות של העירייה. יש עומס של תלמידים ומחדל בטיחותי בבית הספר יחדיו. צריך להשקיע את כל המשאבים כדי לפתוח את בית הספר מוקדם יותר. זה הרי ניתן לעשייה, זה הכל שאלה של רצון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר