מפגש בינה מלאכותית ביד לבנים,צילום: דוברות העירייה
מפגש בינה מלאכותית ביד לבנים, צילום: דוברות העירייה

האם רעננה בדרכה להפוך למרכז ארצי בתחום הבינה המלאכותית?

היום התקיים מפגש ראשון בבית יד לבנים בהשתתפות בכירי חברות ההייטק והתוכנה הפעילות בעיר, ראש עיריית רעננה ומנכ"ל האוניברסיטה הפתוחה, שמטרתו להניע תהליך משותף שיהפוך את רעננה למרכז ארצי בתחום הבינה המלאכותית

פורסם בתאריך: 31.1.19 17:52

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, השיק היום בכנס בבית יד לבנים את מיזם "Raanana Al" לקידום רעננה כמרכז ארצי בתחום הבינה המלאכותית. המיזם הושק במפגש שהתקיים בהשתתפות נציגי האוניברסיטה הפתוחה, ראשי חברות ההייטק המובילות בעיר ונציגים בכירים בעירייה, במהלכו הוצג מתווה ליצירת שותפות עירונית ובניית קהילת מובילי דעה בתחום ה-AI בעיר

על פי המתווה, שיתוף הפעולה צפוי להתבצע בין העירייה, חברות ההייטק והתוכנה הפעילות בעיר שיתרמו מן הידע, המקצועיות ופרי ניסיונן, ובין האוניברסיטה הפתוחה בעיר כגוף אקדמי לקידום החינוך והפעילות האקדמית בתחום ה-AI ופיתוחו העסקי. בין הצעדים לקידום רעננה כעיר מובילה בתחום הבינה המלאכותית צפויים צעדים כמו הקמת מועצה מייעצת בתחום ה- Al לקידום תכנית השותפות, שיתוף פעולה עם מערכת החינוך בעיר בנושא בהובלת מנהל החינוך, קידום המחקר והפיתוח העסקי בנושא לבניית הכשרות ולימודים אקדמיים, פיתוח ההון האנושי בעיר, יריד תעסוקה שנתי והקמת פורומים מקצועיים, ותערוכות לחילופי מידע והעשרה.

במפגש נכחו גם תלמידות כיתות ח' וט' במגמת הרובוטיקה והטכנולוגיה בחטיבת "אלון", אשר שיתפו את הנוכחים במוצר חדשני וייחודי אשר פיתחו שמאתר באמצעות חיישנים תופעת התייבשות אצל חיילים או מתאמנים, במטרה לקיים שיתופי פעולה עם חברות ההיי-טק הרענניות על מנת לקדם ולפתח את המוצר.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה, אמר לאחר הכנס: "החזון שלי הוא ליצור קבוצה מובילה ועוצמתית, שתכלול את הגורמים המקצועיים בעירייה, את חברות ההייטק הממוקמות ברעננה, את האקדמיה בהובלת האוניברסיטה הפתוחה, את התלמידים והצעירים בעיר, עולים חדשים ועוד, על מנת שכולנו נפעל יחד כדי שמרעננה תצא הבשורה בתחום ההיי-טק בכלל והבינה המלאכותית בפרט. צעד זה יתרום משמעותית לחיזוק העיר כמרכז טכנולוגי מוביל בארץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר