מימין: נועה פוירמן, שירי גולד, עו"ד רחלי גרינברג. צילומים: אורלי לנדאו, בני לפיד, צביקה גולדשטיין
מימין: נועה פוירמן, שירי גולד, עו"ד רחלי גרינברג. צילומים: אורלי לנדאו, בני לפיד, צביקה גולדשטיין

לתשומת לבכן: הכירו את פורום הנשים של להב

ביום שלישי האחרון הוקם ברעננה "פורום הנשים של להב", שמטרתו לקדם וללוות נשים במרחב המקצועי והעסקי בעולם העצמאי. את הפורום מובילות כדורסלנית העבר שירי גולד ועו"ד רחלי גרינברג

פורסם בתאריך: 8.2.19 09:14

ביום שלישי האחרון הכריז ארגון העצמאים ובעלי העסקים "להב" רעננה על הקמת "פורום הנשים של להב" – פורום שמטרתו היא לקדם ולשים בקדמת הבמה, נשים במרחב העסקי והמקצועי. הפורום צפוי לספק ייעוץ, ליווי, העשרה מקצועית, כנסים והנגשת תכנים עסקיים לנשים.

את הקמת הפורום ליוותה נועה פוירמן, שמכהנת כיו"ר להב רעננה לצד אמיר פוירמן, בעלה. את "פורום הנשים של להב" יובילו כדורסלנית העבר שירי גולד, שאף שובצה ברשימתו של יקי ודמני בבחירות האחרונות למועצה, ועורכת הדין הרעננית רחלי גרינברג.

"ההצטרפות ללהב ולהובלת ניהול פורום הנשים היא עבורי מהלך טבעי בחיפוש אחר פלטפורמות להובלת שינוי אותן אני משלבת בחיי המקצועיים", אמרה שירי גולד לצומת השרון, "אני רואה בפורום הנשים של להב הזדמנות אמיתית לקידום נשים בעסקים. עידוד נשים לצאת לדרך של עצמאות כלכלית והגשמה עצמית. זו דרך לתת כלים להתמודדות ומתן כתובת לכל אישה בעלת עסק בעיר".

שירי גולד, ממארגנות המחאה ברעננה

"מהלך טבעי". שירי גולד

מדוע קיימת חשיבות בהקמת פורום ספציפי לנשים?

"יש סיבות רבות, לדוגמא, יש חשיבות בקידום זכויות הנשים העצמאיות במיוחד בכל הקשור להריון ולידה למשל, לתת מענה לשאלות ובעיות שוטפות של עצמאיות בהקשר של קידום העסק שלהן. במסגרת הפורום, בטווח ארוך, הייתי רוצה להקים מערך של מענה מקצועי לנשים המתלבטות אם לצאת לעצמאות".

"אני בעלת עסק עצמאי", אומרת עו"ד רחלי גרינברג, "בנוסף, כאם חד הורית שחוותה על בשרה את האתגרים העומדים בדרך להיות אשה בעלת עסק עצמאי אני רואה בעיניי רוחי עסק עצמאי משול לריצת מרתון בעבודה קשה, אימונים והרבה נחישות ניתן לעבור את הקירות שבדרך מבלי להשבר, זה נכון עבור כולם אך עבור נשים אפילו יותר."

עו"ד רחלי גרינברג. צילום צביקה גולדשטיין

עו"ד רחלי גרינברג. צילום צביקה גולדשטיין

"אני מברך על הקמת פורום הנשים בשלוחת להב רעננה", אמר עו"ד רועי כהן נשיא להב, "נשים עצמאיות הן מנוע הצמיחה של המשק יש לתת להן את הכלים, הידע והתמריצים כדי שישתלבו במעגל היזמות העסקית. הצטרפותן של שירי גולד ועו״ד רחלי גרינברג מהווים תוספת כח לחזון של להב להוביל נשים עצמאיות לטפס כמה שיותר גבוה בהצלחה העסקית שלהן. בהזדמנות זאת אני מודה לנועה ואמיר פוירמן שמובילים את להב רעננה ומחוז מרכז על היוזמה והפעילויות הרבות".

נשיא להב רועי כהן. צילום: טל קירשנבאום

נשיא להב רועי כהן. צילום: טל קירשנבאום


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר