חשד לגניבת אופניים חשמליים
חשד לגניבת אופניים חשמליים

צפו בגניבת אופניים חשמליים מחוץ לסניף קופיקס באחוזה

תושבת העיר טלי בן עודד השאירה את האופניים החשמליים שלה לרגע אחד מחוץ לסניף קופיקס באחוזה וכשחזרה גילתה כי הם נגנבו. מצלמת אבטחה במקום צילמה את החשוד, וכעת היא מבקשת את עזרת הציבור לאתרו. צפו בסרטון ממצלמת האבטחה

פורסם בתאריך: 12.2.19 14:11

ביום ראשון האחרון בערב, החנתה טלי בן עודד, תושבת רעננה, את האופניים החשמליים שלה למספר דקות מחוץ לסניף "קופיקס" ברחוב אחוזה. כשחזרה, גילתה כי האופניים נגנבו. למזלה, הייתה מצלמת אבטחה במקום שצילמה את החשוד בשעת מעשה.

"נכנסתי שנייה אחת לשירותים ב"קופיקס", והשארתי את האופניים לרגע בחוץ וגנבו לי אותם", מספרת בן עודד, "למזלי, יש מצלמת אבטחה בקופיקס והמנהל בסניף צילם עם הטלפון הנייד את סרטון האבטחה ושלח לי. הזמנתי גם ניידת, השוטרים העתיקו את הסרטון אליהם והגשתי תלונה כמובן. אם יש מישהו שמזהה את הבחור בסרטון, אני מבקשת לפנות למשטרה, אופניים חשמליים זה אלפי שקלים. זו כבר פעם שלישית שגונבים לי אופניים. אפילו גנבו לי פעם אחת את האופניים עם קאטר מחדר המדרגות בבניין שלי. זו מכה ברעננה".

בסרטון ניתן לראות את החשוד כשפניו מכוסות, צועד לעבר האופניים, מחכה מספר שניות, ואז עולה על האופניים ונמלט מהמקום במהירות.

למי שיש לו מידע על החשוד בסרטון מתבקש לפנות למשטרה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר