צילום אילוסטרציה זאב שטרן
צילום אילוסטרציה זאב שטרן

הקטטה במועדון הלופט: תושב הרצליה נאשם שדקר תושב רעננה עם בקבוק שבור

אחיו של הנאשם חשוד בתקיפה במועדון שנמצא באזור התעשייה ברעננה ושוחרר למעצר בית. גם המתלונן שנדקר חשוד בתקיפה ושוחרר גם הוא למעצר בית

פורסם בתאריך: 19.2.19 16:42

כתב אישום הוגש נגד תושב הרצליה כבן 22, הנאשם שדקר תושב רעננה אדם אחר במועדון הלופט ברעננה בסוף השבוע, במהלך קטטה שהתפתחה במקום. הוא נאשם בעבירה של פציעה כשהעבריין מזויין, ומעצרו הוארך עד לתום ההליכים נגדו. שני החשודים האחרים – אחיו של הנאשם החשוד בתקיפה והמתלונן שנדקר, גם הוא חשוד בתקיפה, שוחררו בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית.

נזכיר שביום שישי, לפנות בוקר, התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על דקירה במועדון. "מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי אירעה קטטה במועדון, וכי מהמקום פונה לבית החולים מאיר גבר כבן 20, תושב רעננה, כשהוא דקור בגופו ומצבו מוגדר קל", מסרה המשטרה, "עוד באותו הלילה, ובעקבות חקירה מהירה של החוקרים, הגיעו שוטרים לדירתם של שני חשודים בדקירה. החשודים, אחים בני 20 ו-22 תושבי הרצליה, אותרו בדירתם ברחוב דובדבן בהרצליה והם נעצרו".

מחקירת המשטרה עולה כי בזמן מסיבה במועדון, סמוך לשעה 1:30, בכניסה למועדון, החל ויכוח בין כמה מעורבים שכלל דחיפות הדדיות. בין המעורבים היה גם הנאשם מהרצליה. בהמשך, התפשט הוויכוח גם בין המתלונן לאחיו של הנאשם, בעקבותיו רץ הנאשם למועדון, נטל בקבוק זכוכית, שבר אותו וניגש לעבר המתלונן. בהמשך, הנאשם פצע את המתלונן עם שברי הבקבוק בעורף. למרות ניסיונות של אחרים לחצוץ בין השניים, הנאשם דחף את המתלונן והמשיך להכות אותו באמצעות הבקבוק השבור החפץ החד, תוך שהוא מטיח בו אותו פעם אחר פעם בגופו. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו למתלונן חתכים שונים וארוכים בכל חלקי גופו.

ביום שישי זומן בעל המועדון לחקירה בתחנת המשטרה ונחקר באזהרה בגין ניהול עסק ללא רישיון. בהמשך נערך לו שימוע בסופו הוחלט על סגירת המועדון למשך 30 ימים, עד ליום 16.3.19.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר