עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

פרסום ראשון: עיריית רעננה תעודד פרישה מוקדמת של עובדים

עיריית רעננה צפויה להצטרף לתכנית משרד האוצר שמעודדת פרישה מוקדמת כדי "לרענן את השורות". עובדים בני 50 ומעלה, העונים לתנאי התכנית, יוכלו לקבל מענקים של עשרות אלפי שקלים בנוסף לפנסיה

פורסם בתאריך: 24.2.19 09:10

פרסום ראשון: עיריית רעננה תאמץ את יוזמת משרד האוצר ותעודד פרישה מוקדמת בקרב עובדיה. במשרד האוצר סיפרו כי מטרת התכנית היא "לרענן את השורות" בקרב עובדי הרשות, וכמו כן לפעול למען התייעלות וחסכון.

היוזמה הופצה על ידי משרד האוצר לאחר הבחירות האחרונות לרשויות המקומיות ואיפשרה לכל רשות מקומית לאמץ אותה ולקדמה בקרב עובדיה.

ע"פ המזכר שהפיצה עיריית רעננה בין עובדיה, עובדי עירייה המבקשים לצאת לפנסיה מוקדמת, צריכים לענות על מספר תנאים: העובדים מחויבים לותק של לפחות 20 שנות שירות בעירייה, הם צריכים להיות בין הגילאים 50-65 ומשכורתם צריכה לענות לתנאים של הסכמים קיבוציים. התכנית לא תחול על מורים, רופאים, וטרינרים, אחיות ועובדים בחוזים אישיים.

עובדים שיבחרו להשתתף בתכנית ולצאת לפנסיה מוקדמת, יזכו במענק "הסתגלות" בגובה המשכורת במשך מספר חודשים ובמענק חד פעמי. בני 50-53 יקבלו משכורת במשך שנה נוספת ומענק של 30 אלף שקלים. בני 53-56 יקבלו משכורת במשך עשרה חודשים נוספים ומענק של 30 אלף שקלים. בני 56-60 יקבלו משכורת במשך שמונה חודשים נוספים ומענק של 20 אלף שקלים, בני 60-63 – משכורת במשך חצי שנה נוספת ומענק של 15 אלף שקלים ובני 63-65 יקבלו משכורת לארבעה חודשים נוספים ומענק של 10 אלף שקלים.

כמו כן יוכלו העובדים לפדות ימי חופשה ומחלה שלא נוצלו, ומספר זכויות סוציאליות נוספות.

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה ביקשה להצטרף לקול הקורא של משרד האוצר המאפשר לעובדים בעלי ותק של 20 שנה ויותר בעירייה, בגילאים 50 – 65, להצטרף למסלול משופר לפרישה מוקדמת. העירייה תאשר/תדחה כל פנייה לגופה על פי צרכי הארגון."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר