מימין יו"ר להב רעננה אמיר ונועה פוירמן ונשיא להב עו"ד רועי כהן. צילום דוד צרפתי
מימין יו"ר להב רעננה אמיר ונועה פוירמן ונשיא להב עו"ד רועי כהן. צילום דוד צרפתי

היום הכנס השנתי של ארגון העסקים והעצמאים ברעננה

בכנס, השלישי במספר, יתקיימו הרצאות שונות בנושא קידום ופיתוח עסקי. כל בעלי העסקים והעצמאים מוזמנים ללא עלות, אך נדרשת הרשמה מראש

פורסם בתאריך: 20.2.19 13:57

ביום שני הקרוב יתקיים הכנס השנתי וה-3 במספר של להב רעננה. להב הוא ארגון העצמאים והעסקים בישראל, שפועל לטובת שמירת זכויות, קידום חקיקה וייצוג מגזר העצמאים בישראל. בראש סניף רעננה עומדים אמיר ונועה פוירמן, שמשתייכים למגזר העצמאי גם הם. אל צוות הנהלת הסניף שהתרחב לאחרונה, הצטרפו גם חבר המועצה לשעבר אביחי ארביב, עו"ד יוסף מאור ויריב גולד.

בכנס השנתי, שיתקיים במשכן למוזיקה ואמנויות ברעננה, צפויות מספר הרצאות על דרכים חדשניות ומודרניות לקידום ופיתוח עסקי, ביניהן הרצאתו של האסטרטג השיווקי דדי סוויסה, שייעץ בעברו לשרי ממשלה, פוליטיקאים בכירים ועסקים רבים. הרצאתו של סוויסה, "העסק הוא אני", תתמקד ביצירת יתרון תחרותי על פני השאר בעזרת מיתוג אישי ואסטרטגיה מנצחת. בכנס צפויים לנאום נשיא ארגון "להב", עו"ד רועי כהן, ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, שירי גולד ועו"ד רחלי גרינברג, יושבות ראש פורום הנשים של "להב" רעננה, ואמיר פוירמן, יו"ר להב רעננה. כמו כן יתקיים בכנס גם מופע סטנדאפ של הקומיקאי בני ברוכים. בנוסף, במהלך הכנס ימוקמו דוכנים של בעלי עסקים ויזמים שיוצבו במקום. 

"להב רעננה הוקמה לפני שנתיים כשלוחה של להב הארצי", מספרת נועה פוירמן, "לשמחתנו, "להב רעננה" גדלה והפכה להיות לשלוחה החזקה ביותר בארץ. השלוחה נותנת מענה לבעלי עסקים ועצמאיים בעיר, אם זה בייצוג מול הרשויות, הנגשת תוכן מקצועי, מתן עזרה מקצועית וכל דבר שבעל עסק צריך. מהרגע שהסניף הוקם יצא לנו לעזור ללא מעט בעלי עסקים. בכנס הקרוב צפויים להיות מעל 300 איש. לאורך השנה יש לנו כנסים נוספים, קטנים יותר, להקנות כלים לבעלי העסקים והעצמאים ברעננה. כמובן שהכל נעשה ללא תשלום ובהתנדבות מלאה. אני ואמיר עצמאים ואנחנו מרגישים על בשרנו את הבעיות. אנחנו מגיעים לתפקיד בתחושת שליחות".

נועה פוירמן

נועה פוירמן. צילום אורלי לנדאו

"החלום הסופי הוא לראות את כל העצמאים במדינת ישראל מאוחדים", מוסיף אמיר פוירמן, "אחד ההישגים הגדולים שלנו הוא שהמועמדים לראשות העיר דיברו על העסקים הקטנים. השיח שהצלחנו ליצור כאן סוף סוף כולל בתוכו עסקים קטנים. יש לנו מספר יעדים ב-"להב רעננה": חלוקת מס השילוט לשישה תשלומים והצמדתם לתשלומי ארנונה, קידום ופרסום רפורמת רישוי העסקים כך שכל אחד שפותח עסק יהיה מודע אליה כדי שיוכל להרוויח מיתרונותיה,  One Stop Shop – איחוד מחלקות כך שנציג אחד ילווה את העסק מפתיחתו לאורך כל התהליך, הרחבת מספר החניות הנושמות – חניות לזמן מצומצם שמקדמות מספר גבוה יותר של קונים ולקוחות, ועוד. הכנס ברעננה הוא אחד מההישגים היותר בולטים שלנו, ואנחנו נשמח לראות שם כמה שיותר בעלי עסקים ועצמאים כדי שיוכלו לקבל את הכלים וההכוונה אותם אנחנו מציעים".

אמיר פוירמן. קרדיט: איציק קנטיאמיר פוירמן. קרדיט: איציק קנטי

אמיר פוירמן. קרדיט: איציק קנטי

הכנס יתקיים ביום שני, 25 בפברואר בשעות 17:00-20:00 במשכן לאמנויות ברעננה. הכניסה חופשית אך נדרשת הרשמה מראש כאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר