מימין: מיכל הירש נגרי, אורלי לוי אבקסיס. צילום אוליבייה פיטוסי
מימין: מיכל הירש נגרי, אורלי לוי אבקסיס. צילום אוליבייה פיטוסי

מיכל הירש נגרי תרוץ ברשימתה של אורלי לוי-אבקסיס

מנכ"לית העירייה לשעבר, שכיהנה בתפקיד כחמש שנים והתפטרה בנובמבר האחרון, אומרת: "כשבילסקי הודיע שלא ימשיך היה ברור לי שגם אני לא אמשיך". על המפלגה שלה אמרה: "נהיה הפתעת הבחירות"

פורסם בתאריך: 20.2.19 19:33

הערב חשפה מפלגת "גשר" בראשותה של אורלי לוי-אבקסיס, את חברי הרשימה שתתמודד לכנסת בבחירות הקרובות. בין חברי הרשימה שהוצגו, הייתה גם מיכל הירש-נגרי, מנכ"לית עיריית רעננה לשעבר, שהתפטרה בנובמבר האחרון לאחר כהונה של חמש שנים בתפקיד. למרות שנחשפו שמות חברי הרשימה, טרם נחשפו השיבוצים. הירש-נגרי, החלה את דרכה בעירייה לפני 12 שנים ושימשה בין היתר כראש מינהל החינוך, סמנכ״לית ומנכ״לית העירייה.

מיכל הירש-נגרי, למה בחרת להתפטר מתפקיד מנכ"לית העירייה?

"מנכ"ל עירייה זה משרת אמון, הוא מגיע עם ראש עיר. הייתה לי את הזכות הגדולה לעבוד לצד זאב בילסקי שהוא ראש עיר מנהיג, ראש עיר מיוחד. הייתה לי את הזכות לכהן בתפקיד. כשזאביק הודיע שהוא לא ימשיך עוד קדנציה ויעזוב לתפקיד ראש מטה הדיור, היה ברור מבחינתי שגם אני לא אמשיך".

מיכל הירש נגריקרדיט יהודית הופמן

מיכל הירש נגרי קרדיט יהודית הופמן

מתי החלו המגעים על הצטרפות למפלגת גשר למה דווקא היא?

"ההליכה המשותפת התחילה כשהודעתי שאני פורשת מעירית רעננה. כל הקריירה שלי התמקדה בעשייה ציבורית. אני מאמינה בעיקר באנשים שעושים ולא מדברים, וזה מה שמצאתי באורלי. הסתכלתי על האג'נדה שלה ועל הפעילות הפרלמנטרית שלה בעשור האחרון. מצאתי פרטנרית שאפשר באמת להביא לידי עשייה אמיתית בחברה הישראלית".

מה את יכולה לומר על האיחוד האפשרי בין המפלגה לבין "חוסן לישראל" בראשות גנץ?

"אני לא נמצאת בתוך המשא ומתן, אני שומעת בדיוק כמוך. מחר נהיה כולנו חכמים יותר".

ללא איחוד חלק מהסקרים מנבאים שמפלגת "גשר" לא תעבור את אחוז החסימה.

"אני מאוד מאמינה ביכולת של המפלגה והאנשים שנמצאים בה. אני חושבת שאנשים יבינו אחרי שיירגעו הרוחות, שיש מקום משמעותי למפלגה שהעיסוק המרכזי שלה הוא בחיי היום יום שלנו. במצב הבריאות, החינוך והדיור, והיא שמה את זה בליבה של העשייה. מערכת הבריאות שלנו בקריסה. יש המון מה לשפר במערכת החינוך. נכון להבוקר אנחנו עוברים את אחוז החסימה, ואין לי ספק שיגמרו כל הדיבורים, נהיה הפתעת הבחירות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר