אילוסטרציה ניר קידר
אילוסטרציה ניר קידר

שני תושבי השרון נסחטו על רקע נטייתם המינית

באחד המיקרים נעצרו שניים מהחשודים בסחיטה על חם, במהלך העברת כספי הסחיטה

פורסם בתאריך: 21.2.19 12:47

משטרת ישראל עצרה על חם שני גברים ואישה בחשד כי סחטו גברים על רקע נטייתם המינים. לפני כשבוע התקבלה במשטרת ישראל תלונה מתושב אזור השרון שמסר כי נסחט על ידי אחרים, בשל נטייתו המינית. מהחקירה עלה כי על רקע היכרות מוקדמת הזמין אחד החשודים את המתלונן לפגישה בעלת אופן מיני בתל אביב. כשהמתלונן הגיע למפגש, הבחין בשותפתו של החשוד ושניהם דרשו מהמתלונן להעביר לידיהם 200 שקלים. בהמשך, אף ליוו אותו לכספומט קרוב ודרשו ממנו כסף נוסף. זמן קצר אחרי, החשוד דרש מהמתלונן בשיחה טלפונית 3,000 שקלים נוספים במזומן ואם לא יעביר לו, החשוד יפרסם סרטונים של המתלונן שהינם בעלי אופי מיני וכן יפיץ את נטייתו המינית ברבים. או אז גמלה בליבו של המתלונן ההחלטה ללכת לתחנת המשטרה ולהתלונן נגד החשודים.

ביום שלישי האחרון קבעו החשודים והמתלונן להיפגש בקניון עזריאלי בתל אביב. יחד עם המתלונן, הגיעו למפגש גם שוטרים במסווה ומיד לאחר העברת הכסף מהמתלונן לחשוד, השוטרים עצרו את החשוד ואת שותפו ובן זוגו שהיה בסמוך וצילם את המפגש. לאחר מעצרם, זומנה לחקירה שותפתו של אחד החשודים ולאחר חקירתה, היא נעצרה.

במקביל, התקבלה תלונה נוספת, מגבר מאזור השרון, שמסר כי הוא נסחט באופן דומה על ידי אחד החשודים ועל אותו רקע ומהחקירה התברר כי נסחט בדרישה לשלם 20,000 שקלים או שיפרסמו ברבים את נטייתו המינית.

אתמול התקיים דיון בהארכת מעצרם של החשודים (בני 20, 18, 20 מתל אביב) בבית משפט השלום בפתח תקוה. מעצרם של שניים מהם הוארך ביומיים ועד היום. מעצרו של החשוד השלישי הוארך ב-4 ימים ועד מחר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר