קובי מרימי. צילום אורטל דהן
קובי מרימי. צילום אורטל דהן

כמה ישלמו תיירי האירוויזיון עבור דירות ברעננה?

תיירים מאירופה המחפשים מקומות לינה בישראל בתקופת האירוויזיון, בודקים גם לגבי אפשרויות לינה מחוץ לתל אביב, בערים כמו רעננה. בעקבות כך, מחיר דירת נופש בעיר ללילה מרקיע שחקים לקראת האירוע. אז כמה ישלמו התיירים?

פורסם בתאריך: 24.2.19 19:45

בחודש מאי הקרוב, ישראל תארח את האירוויזיון בפעם הראשונה מזה עשרים שנה. כתוצאה מכך, אלפי תיירים צפויים לפקוד את הארץ לקראת ה-18 במאי. בשל העומס והביקוש הרב במרכז תל אביב, תיירים החלו לחפש גם דירות ומלונות מחוץ לתל אביב, לדוגמא ברעננה. בעקבות כך, מחירי הדירות והמלונות בעיר בסוף השבוע בו מתקיים האירוויזיון, טיפסו בעשרות אחוזים ביחס לסוף שבוע רגיל.

בבדיקה משותפת של "צומת השרון" וחברת Hotels Combined, נעשתה השוואה במספר דירות נופש בין סוף השבוע בו מתקיים האירוויזיון (17-19 במאי) לבין סוף השבוע שלאחר מכן (24-26 במאי). אז כמה ישלמו התיירים?

על דירת נופש ממוצעת לשני אורחים, ישלמו 1,791 שקלים לעומת 900 שקלים בסופ"ש רגיל.

דירת נופש נוספת הכוללת סלון ובריכה, תעלה 1,941 שקלים לעומת 951 שקלים בסופ"ש רגיל.

כמו כן, בסוף השבוע בו האירוויזיון מתקיים, נמצא כי ישנה כבר תפוסה מלאה של 33% ממקומות הלינה ברעננה לעומת סוף השבוע שאחריו.

איל סגל, מאתר השוואת מחירי המלונות הוטלס קומביינד, מסביר את עליית המחירים: "אנו עדים לתופעות דומות סביב ארועים בינלאומיים הזוכים לביקוש רב. למשל בחתונת הנסיך הארי תושבי וינדזור העלו את מחיר הלינה לעשרות אלפי שקלים. ובמונדיאל הרוסים הפכו את בתיהם לאכסניות מאולתרות המארחות בו זמנית מספר רב של תיירים."

יש לציין כי לפי בדיקה באתר הוטלס קומביינד של גולשים אירופאים המחפשים אחר לינה בתל אביב בימי האירוויזיון, כ-39% מכלל הגולשים מגיעים גם לבדוק גם את אפשרויות הלינה בערים: רעננה, כפר סבא, פתח תקווה, וראשון לציון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר