כנס להב רעננה. צילום אבא הפקות
כנס להב רעננה. צילום אבא הפקות

"להיות עצמאי זה לקום בבוקר, ללבוש שכפ"צ, ולנסות להתפרנס"

מאות בעלי עסקים ועצמאים הגיעו אמש לכנס "להב רעננה" השנתי. בכנס הועברו הרצאות בנושא פיתוח וקידום עסקי, והוצג הצוות המורחב של להב רעננה. ראש העיר ברוידא לבעלי העסקים: "הכוח שלכם הוא באחדות, במיוחד כשאנחנו נמצאים בתקופה של מצוקות"

פורסם בתאריך: 26.2.19 11:47

מאות בעלי עסקים ועצמאים הגיעו ביום שני השבוע למשכן למוזיקה ואמנויות ברעננה, שם התקיים כנס להב (ארגון העסקים והעצמאים) רעננה השנתי. שלוחת להב ברעננה, שקיימה את הכנס בפעם השלישית ברציפות, מנוהלת על ידי אמיר ונועה פוירמן, ופועלת בשנים האחרונות לטובת שמירת זכויות וייצוג מגזר העצמאים בעיר.

כיאה לתקופת טרום בחירות, נאמו בכנס מספר חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית, שעלו בזה אחר זה והסבירו את חשיבות העצמאים והעסקים הקטנים בישראל. חברי הכנסת היו עופר שלח ממפלגת "יש עתיד", עודד פורר ממפלגת "ישראל ביתנו" ורועי פולקמן ממפלגת "כולנו" שמכהן גם כיו"ר ועדת המשנה לקידום עסקים קטנים ובינוניים. בנוסף נשאה דברים גם קרן ברק, שתתמודד בבחירות הקרובות כחלק מרשימת "הליכוד" לכנסת.

חבר הכנסת רועי פולקמן בכנס להב צילום אבא הפקות

כנס להב רעננה. צילום אבא הפקות

חבר הכנסת עופר שלח בכנס להב. צילום אבא הפקות

כנס להב רעננה. צילום אבא הפקות

חבר הכנסת עודד פורר בכנס להב. צילום אבא הפקות

לצד חברי הכנסת שהגיעו לכנס, עלו לנאום גם מספר דמויות מפתח בארגון "להב", ביניהם נשיא הארגון, עו"ד רועי כהן, שגם מתמודד בבחירות הקרובות ברשימת מפלגת כולנו. "אני באתי לכאן כנשיא לברך על הערב המדהים הזה,", אמר כהן, "אמיר ונועה פוירמן מצליחים להביא כל כך הרבה אנשים לקבל את הכלים המדהימים, ומגשימים את החזון של ארגון להב. אם לא היה את להב, לא היה ייצוג לעצמאים. בארבעת השנים האחרונות בהן אני עומד בראש להב, אנחנו מנסים לגרום לכנסת ישראל להבין שהאנשים העצמאים ובעלי העסקים שנמצאים פה הם המנוע שמזיז את המשק. אני רוצה לברך את כל מי שהגיע, מבחינתנו הערב הזה הוא ערב שכולו לתת רצון, כלים וידע לבעלי העסקים ולעצמאים. להיות עצמאי זה לקום בבוקר, ללבוש שכפ"צ, ולנסות להתפרנס. בנובמבר האחרון עברתי להיות תושב רעננה, זאת באמת עיר מדהימה, עיר שקולטת את תושביה ונותנת לה את איכות החיים הנכונה. שלוחת להב ברעננה היא השלוחה הפוריה ביותר. אנחנו יודעים לשים לפוליטקאים מראה מולם ולהראות להם שקודם כל צריך לדאוג לחיים עצמם של 530 אלף עצמאים ובעלי עסקים. אנחנו מאוד מקווים שהכנסת הבאה תהיה פרו עסקים ופרו עצמאים".

כנס להב רעננה. צילום אבא הפקות

" להיות עצמאי זה לקום בבוקר, ללבוש שכפ"צ, ולנסות להתפרנס." נשיא להב עו"ד רועי כהן בכנס להב. צילום אבא הפקות

לצד כהן נשא דברים גם יו"ר סניף להב רעננה, אמיר פוירמן. "בבחירות האחרונות ראינו מועמדים לראשות העיר מדברים על חשיבות העסקים הקטנים,", אמר פוירמן, "אנחנו מברכים על זה, ונמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם העירייה. בנוסף, יש לנו מספר יעדים שאנחנו רוצים להשיג: חלוקת מס השילוט והצמדתו לתשלומי הארנונה, הקמת One Stop Shop לעסקים, מקום אחד בו כל השירותים ירוכזו במקום אחד. הפעילות שלנו ברעננה העלתה את העסקים הקטנים למודעות ואני שמח על כך". בסוף נאומו של פוירמן הוצג צוות להב המורחב עם חברי ההנהלה החדשים: חבר המועצה לשעבר אביחי ארביב, עו"ד יוסף מאור ויריב גולד, ויושבות ראש פורום הנשים החדש של "להב" רעננה, שירי גולד ועו"ד רחלי גרינברג.

כנס להב רעננה. צילום אבא הפקות

יו"ר להב רעננה אמיר פוירמן. צילום אבא הפקות

"לפני שנתיים התפטרתי מעבודתי" אמרה גולד על הבמה, "פתחתי עסק משלי והפכתי לעצמאית. עד אז הרווחתי את לחמי בעבודתי כשחקנית כדורסל מקצועית ובהמשך כשכירה בתפקידי ניהול בעולם הספורט. אני זוכרת את הרגע שהחלטתי להפוך לעצמאית: לרגע אחד האמנתי בעצמי ובמסוגלות שלי, וברגע אחר תקף אותי חוסר ביטחון והאפשרות לייצר הכנסה מספקת לי ולמשפחתי. אני יודעת מה אתם חווים".

גם ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, עלה לבמה ודיבר על חשיבות העסקים בעיר. "רעננה היא אחת הערים שמשמשת כמקור לגאווה מעצם העובדה שיש לנו את להב", אמר ברוידא, "אני עוד בשעתו הלכתי עם נציגי להב מעסק אחד לאחר בעיר כדי לומר לאנשים להצטרף לארגון. הכוח שלכם הוא באחדות, במיוחד כשאנחנו נמצאים בתקופה של מצוקות. אנחנו בעירייה יושבים עם צוותי חשיבה, ומנסים להגיע למודל הכי נכון. אנחנו מנסים להגיע למקום בו אתם תתפרנסו בכבוד. זו משימה כבדה".

כנס להב רעננה. צילום אבא הפקות

"אנחנו מנסים להגיע למקום בו אתם תתפרנסו בכבוד". כנס להב רעננה. צילום אבא הפקות

ברוידא המשיך ודיבר על הנת"צ ועל השפעתו על העסקים ברחוב אחוזה. "אין לי ספק שבתוך שנה שנה וחצי רעננה תיראה שונה", אמר, "את עניין נתיב התחבורה הציבורי אנחנו בודקים לעומק, בודקים מהן המשמעויות על המסחר ועל האזור. אנחנו נקיים מודלים קטנים על אחוזה, כדי לנסות להעיר את הרחוב וליצור אווירה כדי שאנשים יגיעו. עומד פה מולכם אדם שיעשה הכל כדי שאתם תצליחו".

לאחר שהסתיימו דבר הפתיחה, הועברו מספר הרצאות בנושא דרכים חדשניות ומודרניות לקידום ופיתוח עסקי, ביניהן הרצאתו של האסטרטג השיווקי דדי סוויסה, שייעץ בעברו לשרי ממשלה, פוליטיקאים בכירים ועסקים רבים. הרצאתו של סוויסה, "העסק הוא אני", התמקדה ביצירת יתרון תחרותי על פני השאר בעזרת מיתוג אישי ואסטרטגיה מנצחת. כמו כן, נהנו המוזמנים ממופע סטנד אפ של הקומיקאי בני ברוכים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר