מרסלו גל
מרסלו גל

הדרמה הגדולה: שני סיירי ביטחון הצילו את חייו של מרסלו גל

חבר המועצה לשעבר עבר אירוע לבבי בביתו, כאשר הראשונים להגיב היו סיירי ביטחון שהיו בקרבת מקום. "זה לא יאומן. בלי החבר'ה האלה לא הייתי מדבר איתך היום", הוא אומר

פורסם בתאריך: 27.2.19 13:32

דרמה התרחשה ביום חמישי האחרון: חבר מועצת העיר רעננה לשעבר, מרסלו גל, עבר אירוע לבבי בביתו, רגע אחרי שחזר מישיבת המועצה שהתקיימה בבית יד לבנים. גל מספר שמי שהצילו את חייו היו שני עובדי עירייה מהמוקד העירוני, שהגיעו במהירות והעניקו לו עזרה ראשונה. גל, שכיהן כחבר מועצה מטעם סיעת "רעננה שאנחנו אוהבים" בקדנציה הקודמת, מספר כי לא היה נשאר בחיים לולא עובדי המוקד העירוני שטיפלו בו.

"לישיבה במועצת העיר הגעתי ממש כמה שעות אחר שחזרתי מחו"ל", משחזר גל, "כבר אז הרגשתי רע. כשהגעתי הביתה אחרי הישיבה, צנחתי לרצפה. אשתי הזמינה את המוקד העירוני במקום להזמין את מד"א. תוך כמה שניות שני בחורים בשם טל דוד ושגב סבידיה הגיעו והתחילו לטפל בי במסגרת הכשרתם כחובשים. כמה דקות לאחר מכן הגיעה גם ניידת מד"א. אני לא מכיר את החבר'ה מהמוקד, את השמות הצלחתי רק היום להשיג ואני מודה להם כל כך. בזמן שהייתי בבית חולים נאמר לי על ידי הרופאים שהתגובה המהירה שלהם הצילה אותי. אנחנו תמיד קוראים בפייסבוק שהמוקד העירוני עזרו להחליף גלגל או לאסוף גזם, ועכשיו הם פשוט הצילו חיים. זה לא יאומן. בלי החבר'ה האלה לא הייתי מדבר איתך היום".

לאחר שניידת טיפול נמרץ הגיעה לביתו הובהל גל לבית החולים "מאיר" בכפר סבא, שם היה מאושפז עד ששוחרר אתמול למנוחה בביתו.

איך אתה מרגיש עכשיו?

"היו לי בעצם שני התקפי לב, ועשו לי שני צנתורים. אני אמור לעבור עוד צנתור במהלך החודש. היה לי כבר ב-2012 התקף לב, אבל אז זה היה יותר קל. בצנתורים שעברתי בשבוע האחרון שחררו לי את שני העורקים השמאליים שהיו סתומים במאה אחוז. הגוף עבר סטרס מסוים. אני צריך לנוח כמה ימים ונחזור לשגרה. אני עובד מסביב השעון, נוסע המון, אבל זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו. עצם זה שיגיעו אלייך האנשים הנכונים וידעו לבצע את הפעולות הנכונות – אין לך מושג כמה זה חשוב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר