נתנאל פילבר, באדיבות המשפחה
נתנאל פלבר, באדיבות המשפחה

החייל הפצוע נתנאל פלבר הועבר לתל השומר. אמו: "הוא מגיב לגרויים חיצוניים לפעמים"

לאחר חודשיים של אשפוז בהדסה עין כרם, הועבר פלבר, שנפצע קשה מאוד בפיגוע בגבעת אסף בדצמבר האחרון, לבית החולים תל השומר להמשך שיקום כשהוא במצב יציב אך מחוסר הכרה. אמו ג'ודי: "הקהילה שלנו הייתה פשוט מדהימה"

פורסם בתאריך: 27.2.19 16:31

בית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים הודיע היום על העברתו של החייל הרענני נתנאל פלבר לשיקום בבית החולים ע"ש שיבא בתל השומר. פלבר, שנפצע קשה מאוד בפיגוע בגבעת אסף בחודש דצמבר האחרון, נמצא על פי בית החולים במצב יציב אך עדיין מחוסר הכרה.

כזכור פלבר נפצע בראשו בפיגוע כתוצאה מירי, ופונה לבית החולים "הדסה עין כרם" כשהוא מורדם ומונשם ונשקפת סכנה לחייו. עם הגעתו עבר ניתוח בהול על ידי צוות נוירוכירורגי ובהמשך מספר הליכים נוספים. הוא טופל ביחידה לטיפול נמרץ כללי ולאחר מכן ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. בתחילת חודש ינואר, נלכד המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני, בו נהרגו שניים מחיילי הגדוד בו משרת פלבר, גדוד "נצח יהודה" בחטיבת כפיר.

משפחתו של פלבר משתייכת לקהילה הדתית הלאומית "נתיבות" ברעננה. בעקבות פציעתו של פלבר, התקיימו עשרות תפילות בבתי כנסת ברחבי העולם לשלומו. "המשפחה איתנים, חזקים, הם במצב רוח טוב", מספר הרב שאול פרבר, רב קהילת "נתיבות" שמלווה את המשפחה, "אנשים מהקהילה מגיעים ומנסים ככל שניתן לדאוג לכל הצרכים שלהם. עכשיו מדובר במרתון לטווח הארוך. אנחנו אופטימיים. אנחנו מקווים שהכל יהיה בסדר"

"אני מאמינה שנתנאל הולך לקבל בתל השומר את הטיפול הטוב ביותר", אמרה אמו של נתנאל, ג'ודי פלבר, לצומת השרון, "הוא עדיין לא לגמרי בהכרה, אבל הוא מגיב לגירויים חיצוניים לפעמים".

איך ליוותה אתכם הקהילה מאז פציעתו?

"הקהילה שלנו הייתה פשוט מדהימה. הם ביקרו, הם עזרו לנו עם התחבורה לבית החולים, עם אוכל, הם באמת יוצאים מן הכלל. אפילו ראש העיר, חיים ברוידא, התקשר לשאול לשלומו. אנחנו רוצים להודות לקהילה שלנו ולרב פרבר, שדאגו לנו והיו לצידנו לאורך כל הדרך. אנשים היו כל כך אדיבים אלינו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר