צוות התחנה שאיתר את הצ'קים. צילום דוברות רכבת ישראל
צוות התחנה שאיתר את הצ'קים. צילום דוברות רכבת ישראל

נוסעת שכחה רבע מיליון שקלים ברכבת לרעננה, צוות התחנה החזיר לה את האבידה היקרה

שקית עם צ'קים על סך 234 אלף שקלים נשכחה על ידי אחת הנוסעות, שהתעוררה וירדה במהירות בתחנת ראש העין. למזלה, עובדי הרכבת מצאו את הכסף בתחנת רכבת מערב, התחנה הסופית של הרכבת

פורסם בתאריך: 5.3.19 11:09

עובדי הניקיון בתחנת רכבת רעננה מערב, נדהמו אמש לגלות שקית ובה צ'קים על סך 234 אלף שקלים שנשכחה ברכבת. האבידה התגלתה במסגרת סריקה שגרתית של הרכבת לאחר שהגיעה לתחנה, המהווה תחנת סופית לרכבות מבאר שבע.

לאחר שדווח על מציאת הצ'קים ברכבת, מנהל המשמרת אלון כתריאל פעל במהירות, שם את חבילת הצ'קים בכספת התחנה והציב עליה שמירה של צוות התחנה. במקביל, עלה כתריאל מול כל התחנות בהן עצרה הרכבת, ובמהרה התברר כי לתחנת ראש העין אכן הגיעה נוסעת שדיווחה על האבידה. בבדיקה התברר כי הצ'קים שייכים לחברת הנדסה, והנוסעת ששכחה אותם היא עובדת החברה.

לדברי הנוסעת, היא נרדמה במהלך הנסיעה, וכאשר התעוררה בתחנת ראש העין, מיהרה להספיק לרדת מהרכבת כדי לא לפספס את התחנה, ושכחה את השקית עם הצ'קים ברכבת. כתריאל פעל לאתר את הנוסעת באמצעות הפרטים הרשומים על הצ'קים, יצר איתה קשר, וזו הגיעה מאוחר יותר בלילה לתחנת רעננה מערב לאסוף את האבידה.

ברכבת ישראל מספרים כי זוהי אינה הפעם הראשונה שאלון כתריאל, כיום מנהל משמרת בתחנה ובעבר פקח רכבת, מוצא אבידות יקרות ופועל להחזירן. בעבר פעל להחזרה מהירה של מזוודה, בה נשכחו דרכונים ומסמכי ויזות חשובים. כתריאל איתר את המזוודה והביא אותה לנוסע, שכמעט ואיחר את טיסתו בשל איבוד המזוודה.

"אני שמח שהצלחתי להחזיר את האבידה יקרת הערך, מדובר על סכום כסף ענק, ועבורי זוהי מצווה גדולה", אמר כתריאל, "אני קורא לכל נוסע שאיבד דבר מה ברכבת לא להתייאש, לפנות אל צוותי התחנות או הרכבות, או אל מוקד השירות הטלפוני, ואנו נעשה כל שביכולתנו להשיב את האבידה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צביקה

    הכותרת מטעה, היא שכחה ה מ ח א ו ת על סך כרבע מיליון שח. יחי ההבדל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר