מרכז WESTPARK רעננה
מרכז WESTPARK רעננה

גולדה, טוני וספה, וונג ועוד: המרכז המסחרי בלב הפארק ייפתח בקיץ, יהיה פתוח בשבתות

הצצה ראשונה לרשימת החנויות במרכז המסחרי החדש במערב רעננה. היזם מבהיר שרוב בתי העסק יהיו פתוחים בשבתות. בצמוד אליו יוקם גן שעשועים, המתקנים נבחרים על ידי תלמידי בתי ספר בעיר בשיתוף עם היזם

פורסם בתאריך: 6.3.19 12:47

יזם המתחם המסחרי החדש בשכונת לב הפארק ברעננה, מתחם WESTPARK, הודיע אתמול כי המתחם המסחרי במערב העיר צפוי להיפתח כבר בקיץ הקרוב. המתחם החדש צפוי לכלול חנויות רבות, שחלקן כבר ידוע: סניף של רשת פיצריות הבוטיק "טוני וספה", סניף של רשת הגלידריות "גולדה", סניפים של רשת המסעדות האסייתיות "וונג" ושל רשת הסושי "זה סושי" וסניף של רשת המאפיות "דני בתי מאפה". בנוסף, לדברי היזם מחברת "נועמר ייעוץ והשקעות בע"מ", מתקיימים מגעים סופיים עם רשת המבורגריות מובילה ומעדניה.

מרכז WESTPARK רעננה

"המתחם יציע מגוון חנויות ויהיה מוקד משיכה לא רק לתושבי רעננה, אלא גם לתושבי הרצליה וכפר שמריהו", אמר יזם הפרויקט, "אנחנו שמחים לפתח ולעצב את חווית הפנאי ברעננה ונזמין את כולם כבר בקיץ הקרוב לחנוך את המתחם".

בנוסף לחנויות במתחם, יוקם בצמוד אליו גן שעשועים לילדים. המתקנים נבחרים בימים אלה על ידי תלמידי בתי ספר יסודיים ברחבי העיר, בשיתוף עם היזם.

מרכז WESTPARK רעננה

מרכז WESTPARK רעננה

בצמוד למתחם, פועלת כיום תחנת דלק וחנות הנוחות "מנטה". לדברי היזם, המתחם יהיה פתוח ברובו המוחלט בשבת, כאשר עד כה נמסר כי רק המאפייה תהיה סגורה בשבתות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר