הדמיית מתחם אמדוקס. קרדיט: משרד האדריכלים משה צור
הדמיית מתחם אמדוקס. קרדיט: משרד האדריכלים משה צור

החלה בניית הקמפוס החדש של אמדוקס באזור התעשיה

אבן הפינה הונחה אמש בטקס חגיגי. בניית המתחם צפויה להסתיים תוך 3 שנים ותעלה כ-330 מיליון שקלים. החברה תזמין את עובדיה לקחת חלק בעיצוב המתחם

פורסם בתאריך: 11.3.19 12:57

חברת אמדוקס הודיעה אמש (ראשון) באופן רשמי על תחילת העבודות בבניית המתחם החדש שלה באזור התעשייה ברעננה. במסגרת התחלת העבודות, התקיים טקס הנחת אבן פינה חגיגי בנוכחות ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, מנכ"ל אמדוקס ישראל, שי לוי, סגן ראש העיר, ניר קריסטל וחברי המועצה יקי ודמני, לורן עייאש ועו"ד אלי אלוש.

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא ומנכ"ל אמדוקס ישראל שי לוי. צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא ומנכ"ל אמדוקס ישראל שי לוי. צילום: דוברות העירייה

בניית הקמפוס צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים, ותתבצע באמצעות חברת הבנייה הקבלנית "אלקטרה", בהשקעה של 330 מיליון שקלים. תכנון המתחם נעשה באמצעות משרד האדריכלים של משה צור. הקמפוס יוקם בצפון אזור התעשייה ברעננה, בצמוד לקמפוס חברת "SAP". המתחם צפוי להכיל ארבעה מבני משרדים, שטחי פיתוח ושלוש קומות תת קרקעיות. כיום, חברת "אמדוקס" ממוקמת בשכירות בקומפלקס בניינים בצומת רעננה דרום.

משרדי חברת אמדוקס ברעננה

משרדי חברת אמדוקס ברעננה

בחברה מספרים, כי היא רואה בקמפוס החדש הזדמנות לעיצוב התרבות הארגונית ולשיפור חווית עובדיה, ולכן תסיב את אחת הקומות בקמפוס הנוכחי לקומת הדגמה אשר תמחיש את חווית הפרויקט, לשם תזמין החברה את עובדיה לקחת חלק פעיל בתהליך החשיבה והעיצוב של הקמפוס העתידי.

כזכור, עד לפני שנה חברת "טבע" תכננה להקים על הקרקע את הקמפוס שלה, אך עבודות הבניה מטעם חברת "טבע" הופסקו, והקרקע נמכרה לחברת "אמדוקס", ככל הנראה עקב המשבר הפיננסי אליו נקלעה חברת "טבע".

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, אמר בתגובה לתחילת העבודות: "אנו מברכים את אמדוקס על הבחירה לבנות את הקמפוס החדש ברעננה. זוהי בשורה גדולה עבור העיר ותושביה, שיוכלו להמשיך ולהשתלב במערך העובדים של החברה".

שי לוי, מנהל אמדוקס ישראל, בירך גם הוא: "אנו שמחים שחזון הקמפוס החדש עובר כעת לשלב הביצועי. במהלך החודשים האחרונים גיבשנו תכנית אדריכלית בהובלת משרד האדריכלים של משה צור, בחרנו קבלן מבצע ועלינו לקרקע. הקמפוס החדש, שבנייתו צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים, יגשים את החזון שלנו עבור העובדים – קמפוס חדשני, בסביבה ירוקה, אשר יעניק סביבת עבודה מתקדמת, סביבה המאפשרת גמישות, מגוון, שיתוף פעולה וקידמה טכנולוגית על פי הסטנדרטים המתקדמים ביותר בעולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר