עדלאידע צילום מיכל סלע
עדלאידע צילום מיכל סלע

עדלאידע, פורימון, מסיבת תחפושות ומופעי קרקס: כל אירועי פורים ברעננה

היום זה מתחיל: אירועי פורים רבים יתקיימו ברעננה במהלך השבוע, המרכזי בהם יהיה כמובן אירוע העדלאידע ברחוב אחוזה, שיביא לשינויים רבים בהסדרי התנועה (ראו פירוט בכתבה)

פורסם בתאריך: 17.3.19 08:47

יום ראשון: הפורימון בנווה זמר

סשה קפה בספורטק, בשיתוף פעולה עם ועד שכונת נווה זמר ובמסגרת פרויקט "שכנות טובה", יקיים השנה לראשונה את פורימון שכונת נווה זמר. מה מחכה לכם? החלפת משלוחי מנות, מסיבת ריקודים, עמדת צילו ומגנטים, עמדות יצירה ועוד הרבה הפתעות. בנוסף, תתקיים באירוע הגרלה נושאת פרסים שווים, ביניהם רחפן. האירוע יתקיים ביום ראשון, 17 במרץ, בשעה 16:30 ברחוב בסשה ארגוב 34, רעננה. מחיר כניסה הוא 10 שקלים לילד, הורה ללא תשלום. ההרשמה היא מראש דרך פייבוקס "הפנינג פורים נווה זמר 2019".

סשה קפה בנווה זמר, קרדיט עופר פנחסוב

סשה קפה בנווה זמר, קרדיט עופר פנחסוב

יום שלישי: העדלאידע באחוזה

לרגל חג הפורים, עיריית רעננה מזמינה אתכם לחגוג באירועי העדלאידע השנתיים שיתקיימו ביום שלישי הקרוב, ה-19 במרץ. ראשית, בשעה 11:30 תתקיים מסיבת רחוב עם מופע של "ערוץ הכיבוד", שאחריו תתקיים מסיבת רחוב סוחפת כשדיג'יי MARGA אחראי על המוזיקה. לאחר מכן, בשעה 16:30, תתקיים התהלוכה הססגונית של החג לאורך רחוב אחוזה, שתיפתח השנה בנסיעת ראווה של 30 מכוניות ואופנועי אספנות מיוחדים של חברי מועדון "החמש" להנאת הקהל. את האירוע ינחה שדרן הרדיו קיקה סמואל, שיקפיץ את המשתתפים במוסיקת קרנבל משמחת. עם סיום התהלוכה, יוכלו ליהנות תושבי העיר ממתקני לונה פארק ומתנפחים שיוצבו בחניון "היובל" (לשעבר רחבת המשביר), בין השעות 18:00-20:00. במקביל, החל מהשעה 17:30, יתקיים ברחבת יד לבנים המופע של קוגומלו, מאסטר הקפוארה של ישראל.

בעקבות העדלאידע, רחובות במרכז העיר ייחסמו לתנועה בין השעות 14:00-20:00. החסימות יתבצעו במקטעים הבאים:

לא תתאפשר פניה מאחוזה לרחובות בר אילן, יפה אליעזר, בורוכוב, חנקין, רמב"ם, ז'בוטינסקי, ברנדיס, בן גוריון, השוק ואופסטרלנד. כמו כן לא תתאפשר פניה מרחוב קרן היסוד וגולומב אל רחוב היובל.

לא תתאפשר כניסה לרחובות בן גוריון, אופסטרלנד ורמב"ם מרחוב אוסטרובסקי, לרחובות ז'בוטינסקי, קלאוזנר וברנדיס מרחוב הרצוג, לרחובות תל חי, בר אילן ויפה אליעזר מרחוב גולומב ולרחובות חנקין ובורוכוב מרחוב הנגב.

המקטע של רחוב אחוזה בין רחוב השוק לרחוב קרן היסוד יהיה חסום לתנועה לחלוטין. לבאים מצומת רעננה מרכז, לא תתאפשר כניסה למקטע של רחוב אחוזה בין הרחובות השוק ושברץ/קזן.

בנוסף, חניית כלי רכב במפרצי החנייה והחניונים ברחוב אחוזה בין הרחובות שברץ/קזן ועד קרן היסוד תיאסר החל משעה 23:00 יום שני, ה-18 במרץ ועד למחרת בשעה 20:00. רכב שיימצא באזור ייגרר למגרש חניה בפינת הרחובות קלאוזנר/הס. חניית נכים תתאפשר בחניון תל חי מול בני עקיבא.

העירייה ביקשה להודיע כי לא תתאפשר כניסה לעדלאידע של חיילים או אזרחים הנושאים נשק. כמו כן, לא תותר כניסה עם בעלי חיים, אופניים רגילים או חשמליים, משחקים מסוכנים כגון נפצים, חזיזים ואקדחים, בקבוקי זכוכית או פחיות שתיה ואלכוהול על כל סוגיו.

יום רביעי: קריאת מגילת אסתר ללא הפסקה

לכבוד החג, בית חב"ד יקיים הקראת מגילה ללא הפסקה, שתחל בשעה 18:30 בערב החג, יום רביעי, ה-20 במרץ, ותסתיים בהקראה אחרונה בשעה 16:00 למחרת. בנוסף, תתקיים במקום סעודת פורים חגיגית. האירוע יתקיים בבית חב"ד ברחוב אחוזה 153, רעננה (סמוך לבית יד לבנים). הציבור מוזמן.

יום רביעי: מסיבת פורים בשנקין

לכבוד חג הפורים, פאב השנקין יקיים את המסיבה השנתית והחגיגית שלו. על המוזיקה יהיה אחראי דיג'יי פונגו, והמסיבה עצמה תהיה בנושא גן עדן וגיהנום. המסיבה תתקיים בערב החג, יום רביעי, ה-20 במרץ, בשעה 22:00. מחיר כרטיס הוא 60 שקלים. הכניסה בתחפושת בלבד.

שנקין בר

שנקין בר

יום חמישי: ההפנינג בפארק

מלבד אירועי העדלאידע, העירייה תקיים גם הפנינג פורים בחג עצמו, יום חמישי, ה-21 במרץ. החל מהשעה 10:00, תוכלו ליהנות בפארק רעננה ממופעי קרקס עוצרי נשימה, סדנאות יצירה שונות, הולכי קביים, סדנת הולה הופ בועות סבון, תזמורת קרקסית ופעילויות רבות נוספות. הכניסה חופשית לכלל הציבור.

עדלאידע צילום מיכל סלע

עדלאידע צילום מיכל סלע

מופעים בקניון רננים

גם קניון רננים יקיים במהלך חג הפורים מספר פעילויות ומופעים. ביום רביעי, 20 במרץ, יתקיים בשעה 17:30 מופע "קרקס ריו" – מופע אקרובטיקה וקרקס מרהיב, שיכלול בין היתר קפוארה, ג'אגלינג ומופע נערות גומי. ביום חמישי, 21 במרץ, תוכלו ליהנות משני מופעי ילדים: בשעה 11:00 יתקיים המופע של כוכבת הילדים האהובה "נתי הגעתי הופעתי". לאחר מכן, בשעה 17:30, יתקיים מופע נוסף, הפעם של כוכבת הילדים מיכל הקטנה. הכניסה לכל אירועי הקניון חופשית וללא תשלום.

מיכל הקטנה צילום מירשב בסון

מיכל הקטנה
צילום מירשב בסון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר