עדלאידע רעננה. צילום מיכל סלע
עדלאידע רעננה. צילום מיכל סלע

לקראת העדלאידע: מפת החסימות המלאה

בעקבות המצעד השנתי שיתקיים בשלישי הקרוב לאורך רחוב אחוזה, צפויים חסימות ברחוב עצמו וברחובות המקבילים. כל המידע על השינויים בהסדרי התנועה

פורסם בתאריך: 13.3.19 12:14

לרגל חג הפורים, עיריית רעננה מזמינה אתכם לחגוג במצעד העדלאידע השנתי שיתקיים ביום שלישי הקרוב, ה-19 במרץ בשעה 16:30. בעקבות המצעד, הודיעה העירייה כי מספר רחובות במרכז העיר ייחסמו לתנועה בין השעות 14:00-20:00:

המקטע של רחוב אחוזה בין רחוב השוק לרחוב קרן היסוד יהיה חסום לתנועה לחלוטין. לבאים ממזרח, לא תתאפשר המשך נסיעה על אחוזה החל מצומת הרחובות קזן/שברץ.

לא תתאפשר פניה מאחוזה לרחובות בר אילן, יפה אליעזר, בורוכוב, חנקין, רמב"ם, ז'בוטינסקי, ברנדיס, בן גוריון, השוק ואופסטרלנד. כמו כן לא תתאפשר פניה מהרחובות קרן היסוד וגולומב אל רחוב היובל.

לא תתאפשר כניסה לרחובות בן גוריון, אופסטרלנד ורמב"ם מרחוב אוסטרובסקי, לרחובות ז'בוטינסקי, קלאוזנר וברנדיס מרחוב הרצוג, לרחובות תל חי, בר אילן ויפה אליעזר מרחוב גולומב ולרחובות חנקין ובורוכוב מרחוב הנגב.

בנוסף, חניית כלי רכב במפרצי החנייה והחניונים ברחוב אחוזה בין הרחובות שברץ/קזן ועד קרן היסוד תיאסר החל משעה 23:00 יום שני, ה-18 במרץ ועד למחרת בשעה 20:00. רכב שיימצא באזור ייגרר למגרש חניה בפינת הרחובות קלאוזנר/הס. חניית נכים תתאפשר בחניון תל חי מול בני עקיבא.

העירייה ביקשה להודיע כי לא תתאפשר כניסה לעדלאידע של חיילים או אזרחים הנושאים נשק. כמו כן, לא תותר כניסה עם בעלי חיים, אופניים רגילים או חשמליים, משחקים מסוכנים כגון נפצים, חזיזים ואקדחים, בקבוקי זכוכית או פחיות שתיה ואלכוהול על כל סוגיו.

מידע מלא על אירועי חג הפורים יובא בהמשך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר