מתנדבות התכנית עם מיכל ברם ודורון בכר מקדם ההתנדבות בעירייה. צילום: עיריית רעננה
מתנדבות התכנית עם מיכל ברם ודורון בכר מקדם ההתנדבות בעירייה. צילום: עיריית רעננה

ילדתם? הורים מנוסים יגיעו לביתכם פעם בשבוע ויסייעו במטלות ההוריות

זאת במסגרת התוכנית "החודש העשירי" שיזמה עיריית רעננה בה הכשירה 20 מתנדבים שיגיעו למשפחות הזוקוקת לעזרה

פורסם בתאריך: 28.6.17 10:48

בימים אלו הסתיים מחזור ההכשרה הראשון של מתנדבי תכנית "החודש העשירי" המלווה  משפחות לאחר לידה עד גיל שנה. התכנית היא התנדבות קהילתית חדשה של עיריית רעננה שנועדה  להעניק ליווי ותמיכה להורים לאחר לידה, ללא קשר למעמדם הכלכלי או למצב המשפחתי.

התכנית כוללת מענה גם לאבות בחופשת לידה, משפחות חד מיניות, הורים יחידניים ועוד ובמסגרתה מעניקים ההורים המתנדבים מקרב תושבי העיר ליווי קבוע בחינם להורים אחרי לידה, בהגעה לביתם אחת לשבוע למשך שעתיים במהלך השנה הראשונה לאחר הלידה ומסייעים בהסתגלות ובהתמודדותם עם משימות ההורות השונות.

הכשרת מתנדבי התכנית כללה 20 מתנדבות ומתנדבים, הורים מנוסים אשר משובצים בימים אלו לליווי הורים. במסגרת הכשרתם השתלמו המתנדבות והמתנדבים בקורס בן עשרה מפגשים שהועבר על ידי רכזת התכנית ומנחים מקצועיים שעסקו בין היתר בנושאי הריון ולידה, הזנה והנקה, מקומו של האב במשפחה, התפתחות התינוק בשנה הראשונה, מיומנויות תקשורת ועוד.

בימים אלו משובצים בוגרי תכנית ההכשרה לבתי משפחות בעיר. משפחות המעוניינות להירשם ולזכות בביקור מתנדב בביתם מדי שבוע מוזמנות ליצור קשר עם רכזת התכנית: רות כהן-אדיב בטלפון – 09-7610707, 052-3356024  או במייל – [email protected] מיכל ברם, יו"ר ועדת ההיגוי של התכנית אמרה: "זה מרגש בכל פעם מחדש להיות שותפה להפיכת רעיון למציאות המשפיעה על רווחתם של תושבי העיר. מודה לכל המתנדבות שהצטרפו לתכנית ובזכותן ההורים יוכלו ליהנות מתמיכה וליווי לאחר הלידה. אני מאחלת להן ולרכזת התכנית רות כהן-אדיב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר