הבית שנפגע מהרקטה, בית ספר מגד. צילום משטרת ישראל, עזרא לוי
הבית שנפגע מהרקטה, בית ספר מגד. צילום משטרת ישראל, עזרא לוי

מורה בבית ספר מגד ברעננה נפצעה בינוני מפגיעת הטיל במושב משמרת

בת ה-60 שנפצעה באורח בינוני הבוקר (שני) באירוע פגיעת הטיל במשמרת היא סוזן וולף, מורה בבית התלמיד בבית הספר מגד ברעננה. היא הועברה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון. צפו ברופא מבית החולים מעדכן במצבה

פורסם בתאריך: 25.3.19 12:15

עדכון אחרון: 25.3.19 17:42

סוזן וולף, מורה בבית התלמיד בבית הספר מגד ברעננה, היא אחת משבעת הפצועים באירוע פגיעת הטיל בבית במושב משמרת בשרון הבוקר, טיל שנורה מרצועת עזה. וולף בת ה-60 הובהלה לבית החולים מאיר שבכפר סבא בשעות הבוקר במצב בינוני, כשהיא סובלת מפגיעת הדף, כוויות קלות ופציעות שנגרמו מרסיסים. בבית החולים מאיר מספרים כי במהלך הטיפול בוולף התגלה כי בשל המורכבות של פציעתה שכללה פגיעה חודרת מרסיס בצווארה, הוחלט להעבירה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה לטיפול במחלקה הנוירוכירורגית. מבית החולים בילינסון נמסר כי וולף כעת נמצאת בחדר טראומה, בהכרה מלאה ובמצב יציב.

צפו בעדכון על מצבה מהשעה 17:00:

"אחד מהרסיסים שפגעו בה פגע בצוואר, בעומק הצוואר, ונמצא בסמוך לכלי דם גדול ולעמוד השדרה", אמר ד"ר שגיא הר נוף, מנהל המחלקה הנוירו-כירורגית בבילינסון בה מאושפזת וולף, "המצב שלה כרגע יציב, היא תעבור בדיקות נוספות, במידה ותתפתח בעיה בהמשך, נוכל להגיב ולטפל בה בהתאם לבעיה"

צפו בפרופסור מייק דרשר מבית החולים בילינסון מעדכן במצבה בשעות הצהרים: 

"מצב הפצועה יציב, ללא סכנה מיידית נשקפת לחייה", סיפר פרופסור מייק דרשר, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים בילינסון (בסרטון) , "היא הועברה מבית החולים מאיר עם פציעה חודרת, לצורך אבחנה והערכה שלנו והיא תמשיך באשפוז במחלקת המיון. כרגע לא צפוי שיהיה צורך בניתוח, אבל היא תישאר בהשגחה. יש לה פציעה חודרת באזור רגיש מאוד שמצריך השגחה במקום, כך שאם יש סיבוך לא צפוי, נוכל להגיב באופן מיידי. היא בהכרה, מדברת. היא לא סיפרה הרבה, היא כרגע נינוחה וממתינה להמשך".

עדכונים על מצבה יובאו בהמשך. אנו מאחלים לה ולכל הפצועים החלמה מהירה ובריאות.

כנסו לקרוא על ההיערכות ברעננה בעקבות האירוע החמור. 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר