צופית בוהקת,תורמוס צהוב. צילום מאיה רמז
צופית בוהקת,תורמוס צהוב. צילום מאיה רמז

אתם בוחרים: מי החיה והצמח הכי רעננים?

כדי להעלות את המודעות לחשיבות הטבע העירוני ולשימור המערכות האקולוגיות בעיר, קוראת רעננה לתושבים לבחור מבעלי החיים והצמחים המצויים בעיר, ולקבוע מי מסמל את רעננה באופן הטוב ביותר

פורסם בתאריך: 26.3.19 10:36

עיריית רעננה הודיעה אתמול על פעילות ייחודית, בה מוזמנים התושבים להשתתף בסקר לבחירת צמח הבר וחיית הבר המצויים ברעננה, אשר מסמלים לדעתם הכי טוב את העיר. ברעננה מספרים כי מטרת הפעילות היא להעלות את המודעות לחשיבות הטבע העירוני ולשימור המערכות האקולוגיות בעיר.

"העיר רעננה, כמו גם ערים אחרות באזור המרכז הצפוף, עוברת תהליכי פיתוח ועתודות קרקע רבות ברחבי העיר מיועדות לצרכי בנייה", מספרים בעירייה, "אולם ישנה חשיבות גדולה לשמירה על הקיים לצד הפיתוח, למען הדורות הבאים. ברעננה קיימות הרבה מאוד שמורות טבע יפות, מאות זנים של פרחים ועצים ועשרות מינים של בעלי חיים, חלקם בסכנת הכחדה"

בין בעלי החיים ניתן למצוא את הציפור צופית בוהקת, פרת משה רבנו, צב יבשה מצוי, קיפוד החולות ופרפר נימפית החורשף, אשר לאחרונה נחשפנו לנדידתו.  בין הצומח נמצאים מקור החסידה, עץ אלון התבור, תורמוס ועוד רבים.

במקביל לסקר העירוני, תתקיים גם פעילות בגני החובה בכל רחבי העיר, בה יוצגו בפני הילדים הצמחים ובעלי החיים שמשתתפים בסקר, והילדים יבחרו את החיה והצומח המועדף עליהם וישלשלו את בחירתם לקלפי מיוחדת שתוצב בכל גן.

להשתתפות בסקר לחצו כאן או עשו זאת דרך עמוד הפייסבוק העירוני. הסקר מסתיים ב-4 באפריל ותוצאותיו ישותפו במגוון אמצעי מדיה עירוניים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר