החיילים והמאכלים שקיבלו. קרדיט: רועי עוזר
החיילים והמאכלים שקיבלו. קרדיט: רועי עוזר

ממסעדות ברעננה לגבול עזה: הצעיר שדאג ללוחמים

ברגע ששמע על ההסלמה בעזה, אסף רועי עוזר עשרות קילוגרמים של מזון ממסעדות שונות ברעננה ונסע לשטחי הכינוס בגבול הרצועה, כדי להאכיל חיילים מיחידה מובחרת. עוזר: "מבחינתי זה ברור מאליו"

פורסם בתאריך: 26.3.19 20:06

רועי עוזר, צעיר מרעננה, פרסם אמש בעקבות ההסלמה בדרום פוסט בפייסבוק, בו פנה לתושבי העיר וביקש מהם דברי מזון כדי שיוכל להביא לחיילים שנמצאים בגבול רצועת עזה. תוך כמה שעות נענה בעשרות פניות של תושבים ובתי עסק שביקשו להירתם למטרה. היום בצהריים הגיע עוזר ליחידה מובחרת שנמצאת במושב נתיב עשרה הממוקם על גבולה הצפוני של רצועת עזה, והביא להם עשרות קילוגרמים של מזון שאסף ממסעדות ברעננה.

"בתי עסק נרתמו ליוזמה די בקלות", מספר עוזר, "עבדתי בעבר במסעדת נגיסה, אז הם דאגו לי 30 מנות של נודלס ללוחמים. מסעדת "שניצל'ס" דאגה לי לכמה קילוגרמים של מנות עבור הלוחמים. גם פלאפל נונה פירגנו".

למה דווקא נתיב העשרה?

"יש לי חבר שהוא חייל בודד שם ביחידה המובחרת, אז אני דואג לו ולחיילים".

מה הוביל אותך ליוזמה הזאת?

"מבחינתי זה ברור מאליו. יש לי עדיין חברים חיילים, שחלקם נמצאים בגבול. אני לא רואה סיבה לא לנסוע ולעזור בעצמי. מחר אני כבר נוסע לבסיס אחר".

הופתעת מכמות הפניות?

"פירסמתי את הפוסט אתמול בלילה ופתאום בבוקר קיבלתי עשרות הודעות. לצערי לא הספקתי אפילו לאסוף את כל דברי המזון שאנשים הציעו לי, אבל אני אאסוף את זה היום ואתן את זה לחיילים בכרם שלום כשאסע אליהם מחר".

רעננה היא מקום בטוח יחסית, אתה לא מפחד לנסוע ללב העוטף, שם נופלים עשרות מרגמות וקסאמים ביום?

"לא מפחיד אותי. הכול בסדר, אני רגוע"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר