אלעד בן נון, באדיבות דוברות המשטרה
אלעד בן נון, באדיבות דוברות המשטרה

אישום: התחזה לקטין, וסחט באיומים תושבים מרעננה

כתב האישום כולל 33 מקרים של סחיטה באיומים בהיקף של כ-800 אלף שקלים. על פי האישום, החשוד התחזה בשיטתיות לקטינה או קטין, וכאשר הקורבן הגיע לזירה סחט אותו

פורסם בתאריך: 27.3.19 13:13

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום כתב אישום נגד אלעד בן נון בן ה-35, בגין 33 סעיפים של סחיטה באיומים, בין היתר של מספר תושבים מרעננה, ואישומים נוספים של פגיעה בפרטיות, התפרצות וגניבה ממקום מגורים ונהיגה ללא רישיון.

ע"פ כתב האישום, שיטת הפעולה של בן נון הייתה קבועה: הנאשם הציג את עצמו בצ'אט כבגיר או בגירה צעירה. יצר קשר עם גבר כלשהו, והם החליפו מספרי טלפון נייד ועברו באופן מיידי להתכתבות בעלת אופי מיני באמצעות וואטסאפ, כאשר הנאשם מצהיר כי הוא מעוניין לקיים יחסי מין עם המתלונן, לעתים בתשלום. כמו כן, נטען כי הנאשם הציג עצמו כקטין או קטינה בגילאים 15 או 15 וחצי, ומסר פרטים שונים כמו לדוגמא שהוריו גרושים ואינם נמצאים בבית או שהפעם הראשונה שקיים יחסי מין הייתה עם הרב שלו.

בהמשך כתב האישום נטען כי כאשר הגיע המתלונן למקום המפגש שנקבע מראש עם הנאשם, הגיח מולו הנאשם והציג עצמו כ"איציק", אשר עובד במשרד העוסק באיתור פדופילים. הנאשם מסר למתלונן כי "נתפס", וכי כל התקשורת איתו מתועדת, ומידע זה יפורסם ברשתות החברתיות ויועבר לטיפול המשטרה. במקביל, נטען כי הנאשם הציג עצמו כאילו הוא מדבר במכשיר הטלפון הנייד עם ה-"משרד", כשהוא מבקש מהם להתעכב עם פרסום פרטי המתלונן.

אז, ע"פ כתב האישום, הציע הנאשם למתלונן כי המקרה לא יפורסם ולא יועבר לטיפול המשטרתי, בתמורה להתחייבות מצד המתלונן שלא ליצור עוד קשר מיני עם קטינים וכן תרומה של סכום כסף משתנה בסך עשרות אלפי שקלים, לרוב עבור מחלקה אונקולוגית באחד מבתי החולים. מסירת ה-"תרומה" הועברה במסירת מזומן שהיה ברשות המתלונן באותה העת, העברה מיידית באמצעות אפליקציה או ליווי המתלונן לכספומט לצורך משיכת מזומן. התרומה נמסרה לנאשם או הועברה לחשבון אשר מסר הנאשם למתלונן.

ע"פ האישום, הנאשם נהג להמר בתחנות טוטו-ווינר שונות בסכומים של מאות אלפי שקלים לשבוע ואף צבר חובות. לעיתים העביר הנאשם את הסכומים שקיבל מהמתלוננים ישירות לחשבון של בעלי תחנות טוטו-ווינר. באמצעות השיטה נטען כי הנאשם סחט סך של 712 אלף שקלים, 3,100 דולר ו-2,000 אירו מהמתלוננים, כמו כן תכשיטים שונים ושני מכשירי טלפון ניידים.

הפרקליטות הגישה כנגד הנאשם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר