רחוב אחוזה צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה צילום עזרא לוי

חוק עזר חדש יביא למהפכה בחלוקת תווי חנייה ברעננה

בישיבת המועצה הקרובה תבקש הקואליציה לחוקק חוק עזר, במסגרתו התושבים יצטרכו לחדש את תווי החניה. המטרה: למנוע תפיסת חניה על ידי תושבים לשעבר

פורסם בתאריך: 28.3.19 09:18

בישיבת המועצה הקרובה שתתקיים ביום רביעי הבא (3 באפריל), תבקש הקואליציה להעלות לסדר היום הצעת חוק עזר חדשה, שצפויה לבטל את תווי החנייה הקיימים שבידי התושבים, ובמקומם יוכל כל תושב שמתגורר ברעננה להוציא תו חדש לשלוש שנים. עלות הוצאת התו החדש תהיה 25 שקלים לשלוש שנים. בהמשך תפרסם העירייה פרטים על הליך הוצאת התו החדש.

מטרת חוק העזר היא למנוע תפיסת מקומות חנייה על ידי נהגים שמחזיקים בתו חנייה לתושב, אך אינם תושבים בפועל. כבר לפני חודשיים, הודיע ראש העיר חיים ברוידא, על כוונתו לחדש את תו החנייה העירוני. "עיריית רעננה מאפשרת חניה חינם לתושבי העיר באמצעות תו חניה עירוני", כתב ברוידא בעמוד הפייסבוק שלו, "זה מבורך. בשנים האחרונות, כך גיליתי מאז כניסתי לתפקיד ראש העיר, תו החניה הרענני הפך מצרך מבוקש עבור מי שאינם מתגוררים בעיר. מבדיקה עולה, כי מאות בעלי רכב שאינם זכאים לתו חניה רענני בכל זאת השיגו את התו. זה הפסד כספי ניכר לקופת העיר".

"זו החלטה שמטרתה לעשות סדר בחנייה בעיר", אמר גורם בעירייה, "יש יותר מדי רכבים של תושבי חוץ שחונים בעיר ללא תשלום, אנשים שעזבו את רעננה מזמן, שתופסים מקומות חנייה ואינם תושבים כלל. קופת העיר נפגעת מכך, וגם התושבים עצמם".

נציין כי כדי להפוך לחוק עזר בפועל, הצעת חוק העזר צריכה לעבור הצבעת רוב במועצת העיר, ולא להידחות על ידי משרד הפנים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר