צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

לקראת חג הפסח: העירייה תסייע לכם לנקות את הבית מרעלים

העירייה מקיימת היום איסוף בטוח של חומרים מסוכנים, שיאפשר להיפטר מפסולת מסוכנת שבדרך כלל אינה מופרדת מהפסולת הרגילה, ובכך פוגעת באיכות הסביבה

פורסם בתאריך: 4.4.19 19:40

עדכון אחרון: 5.4.19 09:23

עיריית רעננה פרסמה לאחרונה כי ביוזמה מיוחדת לקראת חג הפסח, תאפשר לתושבי העיר להיפטר מפסולת מסוכנת, שאינה מופרדת בדרך כלל מהפסולת המעורבת והרגילה ונשלחת להטמנה, ובכך גורמת לזיהום סביבתי.

"חומרים מסוכנים יכולים להתפורר לאבק, לחדור לריאות ולפגוע בבריאותנו", אומרים בעירייה, "הם מזהמים את הקרקע וגורמים לפגיעה בצמחים וביכולת האדם להצמיח יבול, עלולים לזהם את מי התהום ויכולים גם להגיע אל סביבת החוף ולפגוע קשות ביצורים החיים בו. גזים רעילים אף נפלטים מהחומרים המסוכנים לאוויר ופוגעים בכל היצורים החיים בסביבה, כולל צמחים ובעלי חיים וביניהם האדם".

אז מה נחשב לפסולת מסוכנת? שאריות חומרי ניקוי כגון חומרי הלבנה או כימיקלים בריכות שחייה, שאריות חומרי הדברה כגון קוטלי עשבים או רעל על כל סוגיו, תוספים וחומרי ניקוי לרכב כגון שמן מנוע או נוזלי ניקוי, פרפומריה ישנה כגון דאודורנטים או חומרי טיפוח, שאריות צבע כגון לכה או טרמפנטין ותרופות פגות תוקף.

יום האיסוף הבטוח מתקיים היום, יום שישי, בחסות חברת "טביב נותנים איכות לסביבה", בין השעות 10:00-14:00 ברחבת יד לבנים ברעננה. ניתן להגיע עם רכב לצורך פריקת הפסולת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר