גור החתולים שנלכד במנוע הרכב ברעננה
גור החתולים שנלכד במנוע הרכב ברעננה

יצא לרחוב, שמע יללות, וגילה גור חתולים תקוע במנוע הרכב

בשעת בוקר מוקדמת גילה תושב רעננה גור חתולים שנתקע מתחת למכסה המנוע שלו. יחד עם שכנתו, נעזר בפעיל למען בעלי החיים חיים מזרחי ובמחלקה הוטרינרית, ששלחה לוכד שחילץ את החתול

פורסם בתאריך: 1.4.19 14:18

אייל, תושב רעננה, גילה הבוקר גור חתולים כלוא מתחת למכסה המנוע שלו, לאחר ששמע יללות הבוקעות מרכבו. לאחר שפנה למוקד העירוני, התקשר אייל לשכנתו גלית, שמטפלת ומאכילה את חתולי הרחוב בבניין, כדי שתסייע לו בחילוץ גור החתולים.

"קיבלתי טלפון מהשכן שיש גור של חתולים במכסה המנוע", מספרת גלית, "הוא אמר שהם פנו למוקד העירוני שנתן כמה עצות שלא ממש הועילו והוא ביקש את עזרתי. פניתי לחיים מזרחי, הפעיל למען בעלי החיים, הוא פנה לוטרינר העירוני, ד"ר רוני וילדר, כדי לזרז עניינים. הגיע לוכד חתולים וחילץ אותו, והעביר אותו לטיפול המחלקה הוטרינרית. אני רוצה לתת את מלוא הקרדיט לחיים מזרחי, שדחף ופעל למען חילוץ החתול במהרה, זו גם לא פעם ראשונה שהוא עוזר לי".

"גורי חתולים בחורף מחפשים מקום חם", מסביר ד"ר רוני וילדר, "אחרי שמנוע של רכב מתקרר מעט מהנסיעה הם מחפשים שם מסתור. אם חושדים שיש גור חתולים מתחת למכסה המנוע, נותנים כמה מכות לרכב ובדרך כלל החתול יוצא לבד. אם לא, צריך לקרוא ללוכד. הבעיה במקרים האלה שהרבה פעמים נהגים לא שמים לב לגור החתולים, ואז מתחילים לנסוע והגור נופל ונגרם לו נזק. הרבה פעמים הגור תקוע ממש עמוק, אנחנו לא יכולים לפרק את המנוע כדי לחלץ אותו הרי, אז אנחנו מנחים להתיז טיפה מים לכיוון המנוע, או להמתין שייצא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר