אמבולנס. צילום ניר קידר
אמבולנס. צילום ניר קידר

נערה נדרסה בתאונת פגע וברח ברעננה, המשפחה מחפשת עדי ראיה

תושב רעננה, שבתו בת ה-16 נפגעה אמש מרכב ברחוב ירושלים כאשר רכבה על אופניה, מבקש את עזרת הציבור. לדבריו, הנהגת לקחה מבתו את מספר הטלפון והשאירה אותה סובלת מכאבים חזקים

פורסם בתאריך: 9.4.19 08:26

אייל יצחקי, תושב רעננה, סיפר אמש ל-"צומת השרון" כי בתו בת ה-16, נפגעה מרכב חולף בצומת הרחובות ירושלים וגאולה, בעת שרכבה על אופניה.

"זה קרה אתמול בשעה 21:15 בערב", מספר יצחקי, "הבת שלי הגיעה עם האופניים מכיוון רחוב ירושלים ונסעה לכיוון גאולה, לשכונת קריית שרת. מישהי הגיעה עם הרכב מויצמן, התנהגה כאילו היא פונה ימינה לרחוב גאולה וברגע האחרון סטתה במפתיע שמאלה ופגעה בבת שלי כשהיא על מעבר החציה. הילדה שלי עפה מהאופניים, הנהגת ירדה מהרכב, שאלה אותה אם היא בסדר והילדה שלי התקשרה אליי, כולה בלחץ. לא עניתי, אז הנהגת לקחה את מספר הטלפון שלה ואמרה לה 'אני אהיה איתך בקשר' ונסעה".

מה שלום הבת שלך עכשיו?

"הגעתי תוך מספר דקות למקום והגיעו לשם גם שני חברים שלה שהיא הייתה בדרך להיפגש איתם והיו ממש ליד איפה שהיא נפגעה. למקום הגיעו גם ניידת משטרה וגם אופנוען של מד"א. הבחור ממד"א בדק אותה והחלטנו שאני מפנה אותה עצמאית לבית החולים "מאיר". נכון לעכשיו היא סובלת מפציעות שטחיות, זה מה שאומרים בינתיים. לא משאירים ככה ילדה. איך אפשר? את רואה ילדה על אופניים ואת פוגעת בה, זה פשוט הפקרות. הדם שלי רותח. השוטרים אמרו שהם יתייחסו לזה כמו פגע וברח".

השוטרים ומד"א הגיעו מבלי שהזמנתם אותם. יכול להיות שהנהגת קראה להם?

"לא יודע, אבל בכל מקרה לא עושים דבר כזה".

יצחקי מבקש לפנות לעזרת הציבור כדי למצוא את הנהגת שלדבריו פגעה בבתו. "הבת שלי זוכרת שזה היה רכב גדול בצבע כסף, ושהיה עוד ילד במושב האחורי של הרכב, זה הכל".

מי שהיה עד למקרה יכול ליצור קשר עם אייל יצחקי בטלפון 052-683-4560.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר