בן גניש
בן גניש

הפרקליטות ערערה על עונשו של בן גניש

טענת פרקליטות המדינה היא שבנסיבות האירוע גניש צריך לקבל את העונש המירבי בחוק על הריגה

פורסם בתאריך: 29.6.17 12:20

אתמול (רביעי 28.6)  ערערה המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה על עונשו של בן גניש שדקר למוות לפני כשלוש שנים את החייל יפתח גריידי בן ה-19 במועדון ה"שש" ברעננה.

בערעור טענה הפרקליטות על גניש כי היה צריך לגזור את העונש המקסימלי הקבוע בחוק בגין הריגה שהוא 20 שנות מאסר, במקום 15 השנים שנגזרו עליו. מנגד, לפני כשבועיים הגיש בן גניש, באמצעות עורך דינו ירום הלוי, ערעור לבית המשפט העליון בו ביקש להקל בעונשו.

בחודש שעבר גזר בית המשפט המחוזי בלוד 15 שנות מאסר על בן גניש במסגרת הסדר טיעון לפיו  גניש הודה בהריגת יפתח גריידי ובשיבוש מהלכי משפט ויפצה את משפחת גריידי ב-258 אלף שקלים. בערעור שהוגש לבית המשפט העליון טוענת הפרקליטות כי אמנם העונש שהוטל על גניש כבד, אך נסיבות עבירת ההריגה במקרה הזה הן אך כפסע מנסיבות המצדיקות הרשעה בעבירת רצח, ולכן היה מקום לגזור עליו את העונש המקסימלי הקבוע בגין הריגה.

יפתח גריידי ז"ל צילום באדיבות ההורים

יפתח גריידי ז"ל צילום באדיבות ההורים

בעירעור נכתב: "לאור עברו של גניש הכולל הרשעה בשתי עבירות אלימות, אחת מהן דומה ביותר בנסיבותיה לאירוע בגינו נותן גניש את הדין כיום, ולאור העובדה שחרטתו אינה חרטה כנה, עמדת המערערת היא כי יש מקום להטיל עליו את העונש המקסימלי הקבוע בצד עבירת ההריגה, או למצער עונש המתקרב מאד לעונש המקסימלי. העונש שנגזר על גניש אינו מבטא די הצורך את ההגנה על הערך המוגן של קדושת החיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר