ענת ספקטור - ראש אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע. צילום דובות עיריית רעננה
ענת ספקטור - ראש אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע. צילום דובות עיריית רעננה

הלכה לעולמה ענת ספקטור, בכירה בעיריית רעננה לשעבר

ספקטור עבדה כ-16 שנים בעירייה עד לפני כשנתיים. בין היתר הייתה אחראית על פיתוחו של אגף המחשוב והפיכתו לאגף מרכזי בעירייה, ועל פיתוח רעננה כעיר חכמה

פורסם בתאריך: 14.4.19 15:10

ענת ספקטור, בכירה בעיריית רעננה וראש אגף המחשוב לשעבר, הלכה בסוף השבוע האחרון לעולמה בגיל 62. ספקטור עזבה את העירייה לפני כשנתיים, לאחר 16 שנים בתפקיד. ספקטור הייתה אחראית על פיתוח מערך המחשוב בעירייה, והפיכתו לאגף מרכזי. כמו כן הייתה ספקטור אחראית על תהליך הפיכתה של רעננה לעיר דיגיטלית, ועל פרויקטים שונים לאורך השנים, ביניהם פרויקט "כיבוי המחשבים", שחסך לעירייה כמיליון שקלים בשנה. כזכור, לאחר פרישתה של ספקטור מונה לתפקיד ראש האגף אורן מזרחיל, שפרש לפני מספר שבועות.

"היא פיתחה את אגף המחשוב למה שהוא היום", סיפרה עירית יהל, גזברית העירייה לשעבר שעבדה לצד ספקטור שנים רבות, "עבדתי לצידה כמעט כל השנים שהיא הייתה שם, הייתה לנו מערכת יחסים מצוינת, היא הייתה עובדת מעולה.  הכרתי אותה אפילו לפני העבודה בעירייה, דרך בית הספר "זיו", כי הילדים שלנו למדו באותו בית הספר. היא עשתה שם פרויקט מאוד גדול לתלמידים לקראת המילניום. היא הייתה אישה מאוד אמפטית, בעלת אוזן קשבת. תמיד היו בינינו יחסים מצוינים. המון שיחות אישיות מעולות. מאוד חיבבתי אותה. הייתי בשוק ששמעתי על פטירתה. מאוד מצער".

"ענת הייתה אדם מאוד רגיש עם המון מודעות חברתית", מספרת בכירה שעבדה לצד ענת, "היה לענת שכן עם צרכים מיוחדים שמאוד הקשה על השכונה, כולם התלוננו חוץ מענת. היא הייתה אומרת לי "רותי, אני מבינה, שסביבה צריכה להכיל את כל התושבים שלה". היא הייתה אדם רחב לב, מאוד רגיש, עם המון יכולת הכלה, היא הייתה אישה מאוד אופטימית. היא התמודדה עם מחלת הקרון, והיא לא התלוננה אף פעם. היא נראתה יותר בריאה מבריאה, ולא הוציאה מילה אחת של קושי, משום סוג שהוא, ואני מאוד הערכתי אותה. היא הייתה אדם מיוחד מאוד. ודווקא אז, כשעסקה בתחום של מחשוב, שרוב האנשים בו הם יותר מרוחקים ומכונסים בעצמם, היא בלטה".

ההלוויה התקיימה היום בשעה 14:00 בבית העלמין כפר נחמן. המשפחה תשב שבעה ברחוב ברנדיס 53ב' ברעננה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר