עמודי חשמל. צילום ניר שמול
עמודי חשמל. צילום ניר שמול

צעד אחורה: חברת החשמל מאחדת מוקדים ותבטל את קבלת הקהל ברעננה

חברת החשמל הודיעה על איחוד משרדיה בנתניה ורעננה, לאזור משותף שייקרא נפת השרון. קבלת הקהל תתבצע רק במשרדיה בנתניה

פורסם בתאריך: 17.4.19 00:39

חברת החשמל הודיעה אתמול (16/04) על איחוד המשרדים האזוריים בנתניה ורעננה, והקמת נפה משותפת חדשה שתיקרא נפת השרון. איחוד המשרדים נעשה במסגרת הרפורמה במשק החשמל שאושרה בשנת 2018, אשר כוללת בתוכה שינויים עמוקים של ארגון מחדש לצרכי התייעלות.

נפת השרון תתפרש על שטח גיאוגרפי של כ-372 קמ"ר, ותמנה כ-271,682 לקוחות. הנפה תכלול את כל היישובים שנכללו עד כה באזורי השירות של רעננה ונתניה, כמו הרצליה וכפר סבא. משרדי החברה ברעננה ירכזו את כל הפעילויות הטכניות של מחלקות הביצוע והתכנון של חברת החשמל הקשורות לנפה, ובמשרדי החברה בנתניה תתקיים קבלת הקהל ומתן השירותים המסחריים, כמו כן תוצב במקום לשכתו של מנהל הנפה.

לפני כחודשיים פנה ראש עיריית רעננה חיים ברוידא במכתב לשר האנרגיה יובל שטייניץ, וביקש ממנו לבטל לאלתר את ההחלטה לחדול מקבלת קהל במשרדי חברת החשמל ברעננה, בטענה כי משרדי חברת החשמל בעיר משרתים אוכלוסייה המונה מאות אלפי אזרחים. למרות שמדובר בפנייה מוצדקת, הוחלט בחברת החשמל להמשיך ולממש את תכנית הרפורמה בחברה, ולהעביר את קבלת הקהל מרעננה לנתניה. המשרד ברעננה יפסיק לקיים קבלת קהל החל מה-20 ביוני.

יצחק בלמס, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל חטיבת לקוחות של חברת החשמל, אמר בטקס של חברת חשמל: "במסגרת תכניות השינויים נשקלו מכלול ההיבטים המאפשרים מתן שרות איכותי ומהיר יותר ללקוחות החברה. בהתאם, הוחלט לאחד את האזורים רעננה ונתניה ל"נפה" שתקרא נפת שרון ותאגד את מכלול הפעילויות הטכניות והמסחריות, כאשר המטרה היא אחת – שיפור רמת השירות ללקוחות. אנחנו נמשיך בעבודות לשיפור שוטף של רשת החשמל על מנת להבטיח אספקת חשמל אמינה ואיכותית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר