תחנת רכבת רעננה דרום צילום רכבת ישראל
תחנת רכבת רעננה דרום צילום רכבת ישראל

בעקבות העיצומים ברכבת: פתיחת קו רעננה – תל אביב צפויה להתעכב

העיכובים נגרמים בשל שיבוש יזום של שגרת העבודה שמונע רכישה וחידוש של מערכות איתות ברכבת. ברכבת ישראל אומרים כי העיכובים יובילו ככל הנראה לפתיחת הקו בתחילת 2020 במקום בנובמבר הקרוב

פורסם בתאריך: 17.4.19 15:47

רכבת ישראל הודיעה היום כי צפויים עיכובים בפתיחת הקו המהיר שיחבר את רעננה ותל אביב, קו שצפוי לקצר את הנסיעה בין שתי הערים מ-45 דקות ל-20 דקות. המידע הזה נחשף היום בכלכליסט. העיכובים נגרמים כתוצאה משיבושים בשגרת העבודה מול החברה הצרפתית "טאלס", שמספקת את מערכות האיתות של המסילה והרכבות.

חיבור ושדרוג מערכות האיתות בקו רעננה – תל אביב היו מיועדים להתבצע בחודש נובמבר הקרוב, אך ברכבת ישראל מספרים כי עקב עיצומי העובדים, עבודות השדרוג צפויות להידחות וכתוצאה מכך, פתיחת הקו תידחה ככל הנראה לתחילת שנת 2020.

כזכור, שתי תחנות הרכבת ברעננה, רעננה-דרום ורעננה-מערב, נפתחו בחודש יולי האחרון, ונועדו לקשר את העיר לרשת הרכבות הארצית. הקו הראשוני שהתחברו אליו שתי התחנות הוא קו הנגב המערבי, שעובר דרך תחנות הוד השרון, כפר סבא ותל אביב וממשיך עד לבאר שבע. הקו השני אליו צפויות התחנות להתחבר הוא קו החוף, חיפה – תל אביב, כאשר החיבור יתבצע דרך תחנת הרצליה, ויקצר משמעותית את זמן הנסיעה מרעננה לתל אביב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שביט

    הקו המהיר שיחבר את רעננה ותל אביב ?? לפי ידיעה במקור אחר הנוסעים בקו הזה מערב ייאלצו לרדת בהרצליה ולהחליף רכבת דרומהץ אםז נכון על איזה קו מהיר מדברים ברכבת??

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר