סיירת ההורים: במרכז בחולצה בהירה ניר קריסטל, משמאלו בועז יפה
סיירת ההורים: במרכז בחולצה בהירה ניר קריסטל, משמאלו בועז יפה

סיירת ההורים תחזור לפעול בערב יום העצמאות

לאחר שנסגרה על ידי משטרת ישראל בסוף שנת 2018, תיפתח הסיירת מחדש בכפוף לאגף הביטחון בעירייה, במתכונת דומה לשאר הערים בארץ

פורסם בתאריך: 23.4.19 14:38

סיירת ההורים של רעננה תחזור לפעילות שוטפת ב-8 במאי, לאחר שנסגרה לפני מספר חודשים על ידי משטרת ישראל, לאחר שמונה שנות פעילות.

הסיירת, שעד כה פעלה תחת המשטרה שסיפקה לה ציוד והכשרה, תפעל מעתה תחת אגף הביטחון בעיריית רעננה בדומה לסיירות הורים בערים אחרות, שפועלות בכפוף לרשות המקומית ולא למשטרת ישראל.

מי שהבטיח את המשך פעילותה של הסיירת לפני הבחירות, הוא סגן ראש עיריית רעננה ניר קריסטל, שהיה ממקימי הסיירת ופיקד עליה מאז הקמתה ועד הבחירות לראשות העיר.

"אני סיכמתי עם ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, בשניה שהתאחדנו, שאנחנו רוצים לחדש את הפעילות של סיירת ההורים", אמר קריסטל לצומת השרון, "ראש העיר נתן את ברכתו, ואנחנו התקדמנו והפעלנו את זה, והנה, זה מתחיל לעבוד".

ניר קריסטל. קרדיט איציק קנטי

"ראש העיר נתן את ברכתו". ניר קריסטל. קרדיט איציק קנטי

מה השתנה כעת שהסיירת תפעל תחת העירייה במקום בכפוף למשטרה?

"כמה דברים. בגלל שהיא תפעל תחת העירייה, תהליך הגיוס הוא הרבה יותר מהיר וקצר מאשר תחת המשטרה. המתנדבים עוברים הכשרה מאוד יעילה, קצרה וזמינה. כמו כן הסיירת תפעל לצד גורמי הביטחון בעירייה והמוקד העירוני".

"חברי הסיירת יתחילו לעבוד כבר בערב יום העצמאות", מוסיף קריסטל, "הם כרגע בהתארגנות אחרונה. ההתחלה כרגע היא על בסיס אחד עשר מתנדבים שהצטרפו עד עכשיו. נכון לעכשיו הסיירת נמצאת בתהליך גיוס של מתנדבים חדשים. כל מי שמעוניין, שירים טלפון למוקד העירוני, ימסור שם וטלפון ונציג הסיירת יחזור אליו עם כל הפרטים וההסברים. חשוב לציין שלאורך כל שנות הפעילות של הסיירת, הנוער משתף פעולה. הם מבינים את העזרה העצומה שנותנים להם חברי הסיירת. כל העבודה מול הנוער היא ממקום הורי, לא ממקום של אכיפה".

על הסיירת החדשה יהיו אחראים שלושה רכזים: בועז יפה, שינהל את הפן המבצעי של הסיירת, צביקה פורמן שיטפל בגיוס המתנדבים ושרה רומנקביץ' שתהיה אחראית על ההדרכות.

הורים המעוניינים להצטרף לסיירת מוזמנים ליצור קשר עם המוקד העירוני בטלפון 9107*

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר