נרות הזיכרון של שם ונר. צילום עמותת שם ונר
נרות הזיכרון של שם ונר. צילום עמותת שם ונר

27 בתי ספר ברעננה הצטרפו למיזם "שם ונר" להנצחת זיכרון השואה

במסגרת המיזם חולקו לתלמידי בתי הספר נרות נשמה אישיים, עליהם מונצחים שמות הנספים עם פרטיהם האישיים וברקוד לסריקה המכיל את סיפורו של כל אחד מהם

פורסם בתאריך: 30.4.19 15:25

לקראת יום השואה, כ-27 בתי ספר ברעננה הצטרפו השנה למיזם "שם ונר" של העמותה הנושאת שם זהה, שמטרתו היא להנציח את זיכרון השואה באמצעות חלוקת נרות נשמה אישיים לתלמידים לקראת יום השואה.

הנרות שחולקו לתלמידים בימים האחרונים, נושאים כל אחד שם של נספה ואת פרטיו האישיים, כמו כן על הנרות מודבק ברקוד שניתן לסרוק בעזרת מכשיר הסלולרי על מנת להכיר את סיפורו של הנספה מקרוב. עד כה, העמותה אספה מעל ל-150 אלף שמות של נספים, אותם מפיצה באמצעות נרות הנשמה האישיים במאות בתי ספר ברחבי הארץ.

בתי הספר שמשתתפים במיזם ברעננה הם מגד, דקל, ברטוב, יבנה, תל"י, יחדיו, ביל"ו, היובל, זיו, הדר, אריאל, שקד, מ"מ הפעמונים, אגם, בית הספר השש שנתי מיתרים, ישיבת בני עקיבא רעננה, אנקורי רעננה, חטיבות הביניים אלון, השרון, רימון ויונתן והתיכונים אוסטרובסקי, אביב, מדעי תורני כפר בתיה, מור מטרו-ווסט ואמי"ת רננים.

"אנו נרגשים לראות את ההרתמות ומודים לתרומה של מוסדות החינוך להנצחת המסורת וזיכרון השואה לדורות הבאים", אמרה אלישה יעקובי, מייסדת העמותה, "חשוב לנו מאוד שהמפעל החשוב וההיסטורי הזה יילך ויתרחב- הן מבחינת מאגר השמות והן מבחינת הרחבת מקיימי מסורת הדלקת הנר האישי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר