אילוסטרציה כספומט. צילום דודו בכר
אילוסטרציה כספומט. צילום דודו בכר

משתמשים בבנקט ברחוב אחוזה: אלפי שקלים נגנבו מחשבוננו

לטענתם, הכספים נמשכו מחשבונם באמצעות שימוש בפרטי כרטיסי האשראי שלהם לאחר שהשתמשו באותו הבנקט השייך לבנק הפועלים ברחוב אחוזה. לדבריהם מדובר באלפי שקלים שנמשכו בימים האחרונים

פורסם בתאריך: 5.5.19 09:22

שני בני אדם שהשתמשו בבנקט של סניף הבנק הפועלים הממוקם ברחוב אחוזה 112, מתלוננים כי מספר ימים לאחר השימוש נמשכו מחשבונם אלפי שקלים ללא ידיעתם, תוך שימוש בפרטי כרטיס הבנקט או האשראי שלהם.

במקרה הראשון, תושבת אשקלון שמטפלת באופן קבוע באחותה, תושבת רעננה, מספרת כי הגיעה לבנק לפני כשבועיים. "אני האפוטרופוס של אחותי, ואני מושכת בעזרת הכרטיס שלה רק בבנקט הזה ולא בשום בנקט או כספומט אחר", מספרת, "כל שבוע אני מושכת 600 שקלים, שזה הסכום שדרוש לה להסתדר ולהתנהל. פתאום לפני יומיים, התקשרו אליי מהבנק ואמרו לי שמשכו לה בארבע פעימות סך של 8,000 שקלים מהחשבון. כנראה מה שקרה זה שיש במקום קורא כרטיסים, וקראו לי את פרטי הכרטיס ופשוט העתיקו אותם איכשהו. הבנק הפנה אותי למשטרת ישראל, והיום אני מתכוונת ללכת ולהגיש תלונה".

מקרה נוסף קרה לתושב רעננה, שהגיע לפני כשבוע וחצי כדי למשוך כסף מהבנקט. "הגעתי עם הכרטיס אשראי של אבא שלי ביום חמישי", מספר, "וביום שישי פתאום התקשרו אליו מהמחלקת ביטחון של ישראכארט. שאלו אותו אם הוא ניסה למשוך כסף באזור חדרה, הוא אמר שכמובן שלא. אמרו לו שכנראה גנבו לו את פרטי האשראי, וביצעו משיכה של 3,200 שקלים עם אותם הפרטים. מיד ביטלנו את הכרטיס. למזלנו חברת האשראי לא תחייב אותנו על הגניבה".

מבנק הפועלים נמסר: "רמות ההגנה והאבטחה בבנקטים הן מהגבוהות בעולם אך שיטות מרמה בינלאומיות מתחדשות ללא הרף. אנו פועלים באופן יזום בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל על מנת לאתר עבריינים, למנוע ולעצור עבירות מרמה, זיוף והונאה בכרטיסי אשראי, לצד פיצוי של הלקוחות שניזוקו. בכל מקרה של חשד אנו מזמינים את הלקוחות לפנות לבנק או לחברת כרטיסי האשראי״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר