אילוסטרציה כיתה ריקה
אילוסטרציה כיתה ריקה

כיצד ייראה בית הספר למחוננים ברעננה?

תקציב של חמישה מיליון שקלים ממשרד החינוך, צפי פתיחה לסוף שנת 2021 וחוגים שישרתו את כלל התושבים. פרטים ראשונים נחשפים על בית הספר למחוננים שעתיד לקום בשכונת נווה זמר

פורסם בתאריך: 2.5.19 20:31

בית הספר למחוננים ברעננה, פרויקט שכבר שנים ארוכות מנסים לקדם ולפתח, צפוי להיפתח בשנת הלימודים תשפ"ב (2021-2022), כך נודע ל-"צומת השרון". בית הספר יוקם בקריית החינוך העתידית בשכונת נווה זמר, בצמוד לבית הספר לחינוך מיוחד, שתאריך פתיחתו טרם פורסם. משרד החינוך הודיע כי תקציב ההשקעה שלו בבניית בית הספר למחוננים עומד על כחמישה מיליון שקלים. לוח זמנים מדויק לתחילת העבודות בבית הספר למחוננים צפוי להתפרסם במהלך החודש הקרוב.

בית הספר למחוננים מיועד בעיקרו לתלמידים בכיתות ב'-ט' הלומדים בפרויקט המצוינות יח"ד בשנים האחרונות, שכעת לומדים חלקם במבנה הממוקם בחצר בית הספר "ברטוב" וחלקם באשכול פיס. התלמידים המחוננים, שכיום מספרם עומד על 450, מגיעים יום אחד בשבוע לתכנית כדי ללמוד לימודי העשרה במהלך שעות הלימודים. מלבד התלמידים המחוננים בעיר, בית הספר צפוי להציע חוגים לכלל תושבי העיר, ולשמש גם כמרכז קהילתי.

כזכור, בית הספר היה מיועד לקום תחילה במבנה ששייך לעירייה ברחוב אוסטרובסקי 14, במקום בו נמצא כעת שבט הצופים הדתיים "הראל". עו"ד אבי יוסף, שמשמש כיו"ר הנהגת ההורים בפרויקט המצוינות יח"ד, מוביל את המאבק להקמת בית הספר ואף גייס מעל לאלף חתימות בעצומה שפרסם למטרה זו בתחילת השנה.

"הדיון באמת היה על לבנות מבנה יותר קטן ממה שתוכנן, ברחוב אוסטרובסקי", מספר עו"ד יוסף, "אבל כאן הייתה סכנה שנאבד חלק מהמימון של משרד החינוך. ברגע שהבינו באמת יהיה קיצוץ משמעותי בתקציב משרד החינוך בשל הקטנת המבנה המתוכנן, וגם בשל מה שהיה עם שבט הצופים הדתיים, בחרו לבנות אותו בנווה זמר. בית הספר הולך להציע גם חוגים לכלל הציבור, הולכים להפוך את המקום למרכז קהילתי של ממש שייתן מענה לכלל האוכלוסייה. כל תהליך הבנייה של בית הספר הוא בשיתוף פעולה מלא עם הנהגת ההורים של יח"ד. אנחנו באמת מרגישים את ההתקדמות ואת הירתמות העירייה".

"מרגישים את ההתקדמות". עו"ד אבי יוסף

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר