עדי רייך הלוי. קרדיט: פרטי
עדי רייך הלוי. קרדיט: פרטי

מינוי חדש בעירייה: עדי רייך הלוי מונתה לראש מינהלת עסקים

רייך הלוי כיהנה בתפקיד בכיר בהתאחדות התעשיינים ובמספר תפקידים נוספים בעולם הטכנולוגיה והתעשייה. היא מחליפה את רואי דינוביץ' שעזב לאחר שבע שנים בתפקיד

פורסם בתאריך: 6.5.19 15:30

עיריית רעננה הודיעה היום (שני) על מינויה של עדי רייך הלוי לתפקיד ראש מינהלת העסקים. רייך הלוי תחליף את רואי דינוביץ, שסיים את תפקידו בסוף חודש אפריל, לאחר שבע שנים בתפקיד.

רייך הלוי הינה בעלת M.A בסטטיסטיקה ומתמטיקה מאוניברסיטת חיפה, ובעלת ניסיון רב שנים כמנהלת פרויקטים בעולם הפיתוח העסקי בתחום טכנולוגיה והמדע, ובעלת רקע וניסיון בעבודה עם רשויות, עסקים, חברות משרדים ממשלתיים קרנות ועמותות.

בין תפקידיה האחרונים, שימשה רייך הלוי כמנהלת אזור מרכז בפרויקטים טכנולוגיים יזמיים וחינוכיים בהתאחדות התעשיינים, וקודם לכן כמנהלת תוכן ושותפויות עם רשויות ועסקים בקרן טראמפ וכמנהלת אזור תכניות חינוכיות בקרן רש"י.

כמנהלת מנהלת העסקים בעירייה, תהיה אחראית רייך-הלוי על ניהול והובלת מנהלת העסקים ומערך העסקים העירוני. בין מטרותיה, עידוד וקידום המסחר בעיר ומינוף העסקים המקומיים, פיתוח וקידום יוזמות והובלת מיזמים חוצי ארגון, יצירת שיתופי פעולה ומיזמים חדשים בעיר לרבות בתחום האחריות התאגידית וקידום מערך פיתוח עסקי וכלכלי וגיוס שותפים אסטרטגיים.

כמו כן תישא רייך הלוי באחריות שוטפת על ניהול ותחזוקה מיטבית של אזורי התעשייה והמסחר בעיר ויצירת מרחב תעסוקה מזמין ואטרקטיבי לעסקים בקריית אתגרים, לרבות ניהול לוגיסטי של מסגרות לטיפוח חממות ליזמות טכנולוגית לעסקים קטנים ומתן מענה לפניות הציבור בתחומי אחריותה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר