קובי מרימי. צילום אורטל דהן
קובי מרימי. צילום אורטל דהן

מבצעים והקרנת הגמר על הבר: כך רעננה מתכוננת לאירוויזיון

מספר בתי עסק יציעו הטבות בלעדיות בשבוע הקרוב. בר השנקין, בשיתוף פעולה עם מחלקת הצעירים בעירייה, יקרין את גמר התחרות על מסך ענק

פורסם בתאריך: 13.5.19 18:58

רק עוד יום נותר לתחילת אירועי האירוויזיון, וברעננה כבר מתכוננים לתחרות המוזיקה הבינלאומית הגדולה של השנה.

ביוזמה משותפת של עיריית רעננה ובעלי העסקים בעיר, מספר בתי עסק מציעים מבצעים והנחות, שיימשכו עד סיום אירועי האירוויזיון, ב-19 למאי. מחלקת הצעירים ברעננה בשיתוף עם בר השנקין, תקרין את גמר האירוויזיון, שיתקיים במוצאי שבת הקרובה, 18 במאי, על מסך ענק בבר. האירוע יתקיים בשעה 22:00 בשנקין בר, רחוב היצירה 5. הכניסה חופשית לגילאי 18 ומעלה.

אז איזה מבצעים תוכלו למצוא במהלך השבוע הקרוב?

חנות מוצרי היודאיקה הגות בקניון רננים, מציעה 10% הנחה על מגוון פריטים.

הסטודיו פיצי, לבגדי מעצבים לילדים, מציע בגדי גוף עם כיתוב בעברית, המתאימים לפעוטות עד גילאי שנתיים, ב-39 שקלים במקום ב-20 שקלים. הסטודיו ממוקם ברחוב י.ל. פרץ 5.

סטודיו נשיקות, הממוקם ברחוב קיבוץ גלויות 15, מציע סדרת צילומים משפחתיים בסטודיו – 150 שקלים למצולם, או חבילה משפחתית ב-600 שקלים (עד 5 מצולמים), במקום ב-900 שקלים.

הסטודיו של נוגה שלו ברחוב התחייה 5 רעננה, מציע סדנת ציורי מנדלה ב-200 שקלים במקום ב-280 שקלים. ו-20% על כל מוצרי מנדלה והיודאיקה וערכות היצירה.

קריית הנופש והספורט ברחוב יאיר שטרן 1, מציעה כרטיס כניסה לבריכה ב-30 שקלים בלבד, במקום 65 שקלים. בנוסף, תוכלו להשכיר מגרש טניס ב-30 שקלים בלבד, במקום המחיר הרגיל שנע בין 50-60 שקלים. השכרת המגרש תלויה בזמינות המגרשים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר