חיים בן חיים ז"ל. באדיבות המשפחה
חיים בן חיים ז"ל. באדיבות המשפחה

סגן ראש עיריית רעננה לשעבר, חיים בן חיים, הלך היום לעולמו

בנוסף כיהן בן חיים ז"ל כממלא מקום לראש העיר בשנות השמונים וכמחזיק תיק ההנדסה. "תמיד נזכור אותך חיים חברי וידידי הטוב, ונוקיר תודה והערכה רבה למשפחתך", ספד לו זאב בילסקי

פורסם בתאריך: 13.5.19 13:48

סגן ראש עיריית רעננה לשעבר, חיים בן חיים ז"ל, הלך היום לעולמו בגיל 78, לאחר תקופה ארוכה בה סבל ממצב בריאותי ירוד. בן חיים כיהן בשנות השבעים והשמונים כחבר מועצה, ובסוף שנות השמונים כסגן ראש עיריית רעננה וממלא מקום לראש העיר. בנוסף החזיק בתיק ההנדסה, ותרם רבות להתפתחותה של רעננה ולצמיחתה.

לאחר שהתמודד מול זאב בילסקי בבחירות לראשות העיר בשנת 1989 והפסיד לו בסיבוב השני, עזב בן חיים את החיים הפוליטיים. במרוצת השנים עזב את הארץ לספרד, שם עסק בנדל"ן. לפני מספר שנים חזר לרעננה עם משפחתו. "חיים היה איש של אנשים, הוא היה אהוב ואהוד מאוד, היו לו הרבה מאוד חברים", סיפר מי שהיה חברו הקרוב, רפי להבי, "הוא אהב לערוך מסיבות, השתתף במסיבות, הוא היה מספר סיפורים ובדיחות. היה לו חוש הומור מצוין ויוצא מהכלל".

"מאוד עצוב לי שהוא נפטר, אני יודעת שבשנים האחרונות הוא לא היה במיטבו, ואני מאוד משתתפת בצערה של המשפחה. בצער הבנות שלו ורעייתו.", אמרה רינה בר טל, שכיהנה לצדו במועצת העיר, "הוא היה שותף לבנייה של רעננה באותה התקופה. זו הייתה רעננה שכולם רצו להיות בה. הוא היה שותף לעשייה הזו של אותן שנים, להפוך את רעננה לאטרקטיבית לציבור החיצוני. הוא היה שותף להתקדמות העיר. אנשים מכרו דירות ברמת גן, גבעתיים וחולון כדי להגיע לרעננה".

"הכרתי את חיים בן חיים סגן ומ״מ ראש עירית רעננה ערב הבחירות לראשות העיר כשהתמודדתי בפעם הראשונה", ספד לו זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה לשעבר, "איש חסון, עתיר ניסיון, מחובר היטב למפלגה והקרב היה קשה מאוד. לאחר הבחירות, נפלו המחיצות והפכנו לחברים טובים ובמערכת הבחירות האחרונה שלי ברעננה, התייצב חיים תמך וסייע ככל יכולתו. לאחר האירוע אותו עבר חיים הועבר למשען ברעננה ובביקורי במקום התעצבתי מאוד לראות את האיש שתמיד עזר לאחרים נזקק לסיוע ועזרה מאחרים.  תמיד נזכור אותך חיים חברי וידידי הטוב, נוקיר תודה והערכה רבה למשפחתך שהייתה עמך בשעות הקשות. תהא נשמתך צרורה בצרור החיים".

ההלוויה תתקיים היום בשעה 18:00, בבית העלמין בכפר נחמן, רעננה. המשפחה מבקשת להימנע מביקורי ניחומים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר